بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ بیش از 10 هزارو 500 کیلومتر ـ باند برف‌روبی در سه ماهه پایانی سال 97 در راه‌های شهرستان قوچان

راه‌های شهرستان قوچان در سال جاری تحت تأثیر 31 جبهه بارشی قرار گرفت که با توجه به رشد 3/2 برابری نسبت به سال قبل، راهداران این اداره را در انجام وظایف موفق نشان داد.

 بیش از 10 هزارو 500 کیلومتر ـ باند برف‌روبی در سه ماهه پایانی سال 97 در راه‌های شهرستان قوچان
تین نیوز

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان از عملکرد مناسب راهداران این اداره در بیش از ده هزار کیلومتر ـ باند عملیات برفروبی و بازگشایی محورهای این شهرستان در چندین مرحله در فصل زمستان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، محسن عطاریانی درباره اجرای طرح زمستانی سال 97 گفت: راه‌های شهرستان قوچان در سال جاری تحت تأثیر 31 جبهه بارشی قرار گرفت که با توجه به رشد 3/2 برابری نسبت به سال قبل، راهداران این اداره را در انجام وظایف موفق نشان داد.

محسن عطاریانی، بابیان این‌که خوشبختانه امسال شاهد بارش‌های نسبتاً خوبی در شهرستان قوچان بوده‌ایم گفت: 39 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و 64 نیروی راهدار در خدمت به کاربران جاده فعال بودند که با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و بارش‌های بهاری این آمادگی کماکان با تمام قوا و تجهیزات ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در سه‌ماهه فصل زمستان 11 هزار و 500 تن شن و نمک جهت بازگشایی راه‌های حوزه استحفاظی مصرف‌شده و همچنین به بیش از 104 مورد خودرو گرفتارشده در برف و کولاک امدادرسانی شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان با اشاره به فرسوده و قدیمی بودن ماشین‌آلات این اداره و لزوم توجه هر چه بیش‌تر به نوسازی ناوگان و تجهیزات راهداری، خاطرنشان کرد: هرچند در این راه اقدامات خوبی انجام‌شده است، اما کافی نیست که توجه به این امر مهم سبب ارتقا سطح خدمات‌رسانی به مردم خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.