بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
رئیس اداره حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان:

جابه‌جایی کالا در استان سمنان سه درصد رشد داشت

گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش به ترتیب فراوانی کالاهای جابه‌جاشده از مبدا استان سمنان به سایر نقاط را شامل می‌شود.

جابه‌جایی کالا در استان سمنان سه درصد رشد داشت
تین نیوز

 رئیس اداره حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا طی سال گذشته در استان جابه‌جاشده است، گفت: این رقم سه درصد رشد داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، مجید عرفانی تبار به میزبانی اداره کل راهداری و خدمات جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه طی یک سال گذشته ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا از این استان به سیار نقاط کشور جابه‌جاشده است، ابراز داشت: این میزان به نسبت مدت مشابه سال قبل آن رشد سه درصد را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش به ترتیب فراوانی کالاهای جابه‌جاشده از مبدا استان سمنان به سایر نقاط را شامل می‌شود.

رئیس اداره حمل‌ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از فعالیت ۸۳ شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای در این خطه خبر داد و ابراز داشت: چهار هزار و ۶۰۰ راننده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا در استان فعالیت دارند که عمدتاً در بخش جابه‌جایی کالا هستند.

عرفانی تبار بابیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل‌ونقل کالا استان سمنان فعال است، تصریح کرد: متوسط عمر این ناوگان ۲۱ سال محسوب می‌شود که تلاش برای نوسازی ناوگان در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: در شرکت‌های حمل‌ونقل می‌کوشیم تا بهترین خدمات برای مردم ارائه شود و از هم استانی‌ها نیز انتظار می‌رود برای انتقال کالا حتماً از شرکت‌های معتبر و فعال در این زمینه کمک بخواهند.

منبع: خبرگزاری مهر
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.