بازدید سایت : ۳۸۹۸۹
رئیس پلیس راه کرمانشاه:

◄ حضور ۶۵ گشت پلیس در جاده‌های کرمانشاه

محورهای اورامانات برفی است.

حضور ۶۵ گشت پلیس در جاده‌های کرمانشاه
تین نیوز

رئیس پلیس راه استان از برفی بودن محورهای مواصلاتی اورامانات خبر داد و گفت: ۶۵ گشت پلیس در جاده‌های استان به منظور کمک و در عین حال برخورد با رانندگان متخلف حضور دارند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: در حال حاضر سه راهی شهدا در پاوه شاهد بارش برف و همچنین محور روانسر- پاوه نیز شاهد بارش همزمان باران و برف هستیم.

وی با بیان اینکه لغزندگی جاده در هنگام بارش برف افزایش می‌یابد، گفت: با توجه به کوهستانی بودن محورهای اورامانات و شدت بارش‌ها در این منطقه رانندگان باید بیش از پیش احتیاط کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود بارش برف در مناطق یاد شده، تردد خودروها جریان دارد و فعلاً نیازی به بستن زنجیر چرخ نیست.

وی گفت: به جز محورهای اورامانات در بقیه محورها شاهد بارش باران هستیم که رانندگان باید با احتیاط و مراقبت بیشتری در جاده‌ها حضور یابند که حادثه ناگواری رخ ندهد.

حیدری تصریح کرد: پرهیز از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز، رعایت فاصله طولی مناسب و بستن کمربند ایمنی از توصیه‌های همیشگی پلیس به رانندگان برای حفظ جان آنها و دیگر سرنشینان خودرو است.

وی در پایان از حضور ۶۵ گشت پلیس در جاده‌ها به منظور کمک و در عین حال برخورد با رانندگان متخلف خبر داد و گفت: خودروی افراد خاطی در صورت ارتکاب ۲ تخلف حادثه ساز به مدت ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.