بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ پاسخگویی بیش از 239 شکایت در سامانه شهراه

در سالجاری بیش از 239 شکایت شهروندان در سامانه شهراه مورد بررسی قرار گرفته است.

 پاسخگویی بیش از 239 شکایت در سامانه شهراه
تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام :در سالجاری بیش از 239 شکایت شهروندان در سامانه شهراه مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ​راهداری وحمل و نقل جاده ای استان ایلام، نوراله دلخواه، مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان این مطلب اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام در راستای رعایت حقوق شهروندی طی سال گذشته بیش از 239 شکایت مطرح شده از سوی شهروندان در سامانه شهراه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای ثبت شده بود.

وی گفت: توسعه ی دولت الکترونیک ، کاهش مراجعه حضوری به اداره کل و سایر ادارات تابعه ی شهرستانی را از مزایای سامانه ی شهراه برشمرده و گفت: شهروندان با ورود به سامانه ی شهراه به آدرس www.shahrah.mrud.ir ، خدمت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی ثبت کرده ،سپس خدمات ثبت شده بصورت متمرکز به زیر مجموعه های مرتبط ارجاع گردیده و در مدت زمان مشخص پاسخ درخواستهای ارائه شده را دریافت می کنند.

دلخواه خاطر نشان نمود: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر فیمابین رانندگان حمل و نقل جاده ای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیرهای ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی141سامانه پیامکی 3000141 و پایگاه اطلاع رسانیwww.141.ir  نیز فعال می باشد که دریافت کننده انتقادات، شکایات و دیدگاههای این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده ای است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.