آمادگی مجتمع خدماتی رفاهی در راستای ارائه خدمات به مسافران تابستانی
رتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جادهای و مسافران در راستای ارتقاء ایمنی تردد در جادهها در دستور کار قرار دارد و در بازدیدهای کمیته ویژه نظارت، مجتمعهای خدمات رفاهی و اماکن بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند، به قید فوریت تعیین تکلیف خواهند شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی از آمادگی 27 مجتمع خدماتی رفاهی در راستای ارائه خدمات به مسافران تابستانی خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابطعمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان خراسانجنوبی، مسعود قاسمی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی و افزایش حجم سفرهای استانی و برون استانی تلاش داریم تا سطح خدمات در این مجتمعها ارتقاء یابد.
وی تصریح کرد: ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جادهای و مسافران در راستای ارتقاء ایمنی تردد در جادهها در دستور کار قرار دارد و در بازدیدهای کمیته ویژه نظارت، مجتمعهای خدمات رفاهی و اماکن بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند، به قید فوریت تعیین تکلیف خواهند شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بیان کرد: ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانهها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویسهای بهداشتی واقع در مجتمعهای خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.
در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازدیدهای مستمر و دورهای متشکل از نمایندگان دستگاههای مرتبط تشکیل شده که به صورت دورهای از مجتمعهای خدماتی رفاهی و نمازخانهها سرویسهای بهداشتی موجود در جایگاههای سوخت منفرد، رستورانها واحدهای اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید به عمل میآورد.
وی همچنین ایجاد استراحتگاههای موقت در طول راهها با کمک دهیاریها و بخشداریها و ایجاد سایبان موقت و سکوی نماز در راههای کویری استان را یکی از برنامه های مهم برای جبران کمبود استراحتگاهها در محورهای کویری استان عنوان نمود.
قاسمی خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی 300056141 نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان خراسان جنوبی جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش بینی شده است. ضمناً در محل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی شماره تماس مدیر داخلی آن مجتمع جهت رسیدگی به شکایات و نظرات شهروندان گرامی در دسترس است.