بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

◄ صادرات 175 هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار

اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درسال رونق تولید باهمه توان در میدان عمل بصورت جهادی و انقلابی درحال تلاش است.

صادرات 175 هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار
تین نیوز

عضو شورای اداری استان اردبیل، در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار با بیان این‌که این میزان کالا توسط هفت‌هزار و 910 کامیون به کشورهای آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز صادر شده از افزایش 27 درصدی صادرات کالای ایرانی در مدت یاد شده خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی گفت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درسال رونق تولید باهمه توان در میدان عمل به‌صورت جهادی و انقلابی درحال تلاش است.

وی عمده کالاهای صادراتی را کاشی، شیشه، پروفیل، نمک، قیر و آهن‌آلات برشمرد.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل ونقل استان اردبیل به افزایش 27 درصدی ترانزیت خروجی در پایانه‌مرزی بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: در مدت یاد شده 73 هزار و 426 تن کالا توسط سه‌هزار دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار ترانزیت خروجی شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل عمده کالاهای ترانزیت شده را سیمان، ام‌دی‌اف، گچ، نئوپان و سنگ‌های ساختمانی عنوان کرد و افزود: 96 درصد از این کالاها توسط کامیون آذری و مابقی توسط دستگاه‌های ایرانی و ترکی از مرز بیله‌سوار به کشورهای هدف ترانزیت شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل پایانه مرزی بیله‌سوار را یکی از پنج پایانه برتر کشور دانست و تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران در پایانه مرزی بیله سوار خوشبختانه وضعیت صادرات و واردات کالا در این پایانه کاملا عادی و روان است. 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.