بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

پایش ۶۴۰۰۰ کیلومتر– خط رویه راه‌های شریانی در کشور

۶۴۰۰۰ کیلومتر– خط رویه راه‌های شریانی در کشور پایش شد.

پایش ۶۴۰۰۰ کیلومتر– خط رویه راه‌های شریانی در کشور
تین نیوز

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در دور سوم طرح ملی پایش وضعیت رویه راه‌های شریانی کشور (PMS)، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک توانست در سال گذشته برداشت ۶۴ هزار و ۳۰۸ کیلومتر- خط را در کشور نهایی کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور با اشاره به اینکه این طرح در کل کشور به مرحله اجرا در آمد گفت: این مرحله از طرح ملی پایش وضعیت رویه راه‌های شریانی کشور طی مدت ۱۶۳ روز، در ۳۱ استان کشور و با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و به همت اداره کل مهندسین مشاور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اجرایی و با موفقیت به پایان رسید.

کیانپور افزود: اطلاعات ۶۴ هزار و ۳۰۸ کیلومتر – خط، رویه راه‎های شریانی کشور با استفاده از دو دستگاه RSP از مهرماه سال گذشته در استان‌های تهران و البرز شروع و به طور همزمان با برداشت اطلاعات در نیمه اسفند ۹۹ در دو استان قم و مرکزی به اتمام رسید.

 به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه در ادامه مطالعات این پروژه، فعالیت‌های مرتبط با تحلیل و ثبت خرابی‌ها توسط کارشناسان فنی متخصص، در محل دفتر مرکزی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حال انجام است، اضافه کرد: تاکنون بیش از ۹۲ درصد خرابی‌های سطحی راه‌های شریانی کشور تحلیل و به ثبت رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.