بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

تردد بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو ایام نوروز در گیلان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: از آغاز طرح نوروزی تا کنون بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان تردد کرده اند.

تردد بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو ایام نوروز در گیلان
تین نیوز

فریبرز مرادی اظهار کرد: بر اساس گزارش دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار در مبادی ورودی و خروجی استان از آغاز طرح نوروزی تا کنون ورود و خروج دو میلیون و ۸۰۸ هزار و ۴۸۵ خودرو ثبت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی افزود: در این مدت یک میلیون و ۴۵۳ هزار و ۲۸۶ خودرو از محورهای آزادراه قزوین به رشت و محور رامسر به چابکسر وارد گیلان شده‌اند.

مرادی ادامه داد: یک میلیون و ۳۵۵ هزار و ۱۹۹ خودرو نیز در این مدت از مبادی خروجی گیلان در محورهای رشت به قزوین و چابکسر به رامسر از گیلان خارج شده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اضافه کرد: بیشترین میزان ورودی خودرو به گیلان از محور آزاد راه قزوین به رشت با ثبت ۶۶۰ هزار و ۵۴۵ خودرو بوده و پس از آن در محور رامسر به چابکسر ۵۰۸ هزار و ۱۳۶ خودرو ورود به گیلان توسط دستگاه‌های تردد شمار ثبت شده است.

مرادی با بیان اینکه اوج تردد در محورهای ورودی و خروجی استان در ساعات ۱۷ تا ۱۸ عصر بود، گفت: بیشترین میزان خروجی خودرو از گیلان در روزهای گذشته در محور آزاد راه رشت به قزوین با ثبت خروج ۵۸۰ هزار و ۴۶۹ خودرو در این محور بود.

وی با اشاره به افزایش ۳۸ درصدی ورود خودرو به گیلان و ۳۵ درصدی خروج از استان از ابتدای طرح نوروزی تا کنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ادامه داد: در طول این مدت ۲۶ هزار و ۸۰۵ سفر درون استانی و برون استانی ثبت شده و۱۴۰ هزار و ۵۸۳ مسافر هم جابجا شده‌اند.

مرادی اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون ۱۲ هزار و ۳۸۶ تماس از طریق سامانه ۱۴۱ دریافت شده و کارشناسان به مشکلات و سوالات مردم پاسخ داده‌اند.

تردد ۱۳۷ هزار خودرو در شبانه روز گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به تردد ۱۳۷ هزار و ۱۵۳ خودرو در راه‌های مواصلاتی گیلان در شبانه روز گذشته گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ هزار و ۵۹۹ خودرو وارد این استان شده ۹۲ هزار و ۵۵۴ خودرو نیز از گیلان خارج شده‌اند.

مرادی افزود: بیشترین تردد در شبانه روز گذشته در محور چابکسر به رامسر با تردد ۱۸ هزار و ۵۱۷ خودرو و اردبیل به آستارا با ثبت تردد ۹ هزار و ۲۶۵ خودرو به ثبت رسیده است.

وی همچنین اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هزار و۳۸۹ سفر درون استانی و برون استانی در محورهای مواصلاتی گیلان ثبت شده و سه هزار و ۴۴۰ مسافر جابجا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.