بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ آغاز عملیات اجرایی احداث راه‌های دسترسی چهار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی

عملیات اجرایی احداث راه‌های دسترسی چهار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث راه‌های دسترسی چهار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی
تین نیوز

​محور شاهرود مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز عملیات اجرایی احداث راههای دسترسی چهار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان خبر داد .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، احسان منصور کیایی با بیان اهمیت ساختار مجتمع های خدماتی رفاهی در جاده ها عنوان کرد : مجتمع های خدماتی رفاهی یکی از عناصر مهم جاده ای است که می تواند نقش بسزایی در بهبود رفتار رانندگان ، رفع خستگی و در نهایت ارتقای ایمنی جاده ای داشته باشد.

وی در ادامه با توجه به لزوم نگاه ویژه به نحوه خدمات رسانی در مجتمع ها افزود : استان سمنان با قرار گرفتن در مسیر کریدور شرق به غرب افتخار میزبانی به زائرین حرم مطهر رضوی را دارد. با توجه به کویری و یکنواخت بودن مسیر ،  استفاده از مجتمع های خدماتی رفاهی می تواند نقش بسزایی در پیشگیری از تصادفات جاده ای و جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی رانندگان ایفا نماید, بدین منظور ارتقای سطح خدمات در مجتمع های خدماتی رفاهی موجود در مسیر یکی از مهمترین راهکارها محسوب می گردد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود : بمنظور کمک به بهره‌برداران این عناصر، در بخش احداث و تکمیل راه‌های دسترسی به مجتمع های خدماتی رفاهی عملیات اجرایی راه دسترسی چهار باب مجتمع در محورهای دامغان - جندق، شاهرود- طرود، دامغان- شاهرود و میامی- سبزوار از محل اعتبارت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال  آغاز شده است.

۳۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.