بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ تخریب ۱۰۲ مورد تجاوز به حریم راه‌های استان سمنان

معاون اداره کل راهداری استان سمنان بابیان اینکه نگهداری از راه و حفظ حریم آن در اولویت این اداره کل است، گفت: طی سال گذشته ۱۰۲ مور تجاوز به حریم راه‌های استان سمنان تخریب شد.

تخریب ۱۰۲ مورد تجاوز به حریم راه‌های استان سمنان
تین نیوز

محمد رضا عرب احمدی صبح یک‌شنبه در جلسه ایمنی راه‌ها به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته ۱۰۲ مور تجاوز به حریم راه‌های استان سمنان تخریب شد، ابراز داشت حفظ و بهره‌برداری از حریم راه‌های دسترسی و اقدامات غیر مجاز حاشیه راه‌ها بازرسی و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش تین نیوز، وی بابیان اینکه مواد فوق در جلسات کمیسیون ماده ۳، کمیته نظارت بر حفظ و بهره‌برداری و پیگیری‌های حقوقی بررسی‌شده است، افزود: برای بیش از ۲۲۰ مورد تخلف حوزه راه‌ها در شهرستان‌ها اخطار داده‌شده است.

معاون اداره کل راهداری استان سمنان بابیان اینکه نگهداری از راه و حفظ حریم آن در اولویت این اداره کل است، ابراز داشت: گذشته به منظور بررسی درخواست عبور تأسیسات زیر بنایی از حریم قانونی راه‌ها ۱۲ جلسه تشکیل و تصمیمات لازم پیرامون آن اخذشده است.

عرب احمدی بابیان اینکه آثار تخلف تجاوز به حریم راه‌ها نیز قلع‌وقمع شده است، تصریح کرد: این اقدام در راستای حفاظت و صیانت از این سرمایه ارزشمند ملی با همه توان شبانه‌روزی عوامل راهداری صورت گرفته است.

وی افزود: برابر ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن، هرگونه ساختمان، دیوارکشی و تأسیسات به شعاع ۱۰۰ متر از انتهای حریم راه نیاز به اخذ مجوز از وزارت راه و شهرسازی و در استان‌ها از ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.