بازدید سایت : ۳۴۰۶۶

جابه‌جایی زوار اربعین با ۳۰۰ سفر ناوگان اتوبوسی سمنان

‍مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از جابه جایی بیش از ۸۰۰۰ زائر اربعین توسط ناوگان اتوبوسی این استان از ۱۳ مرداد ماه تا ششم شهریور خبر داد.

جابه‌جایی زوار اربعین با ۳۰۰ سفر ناوگان اتوبوسی سمنان
تین نیوز

‍مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از جابه جایی بیش از ۸۰۰۰ زائر اربعین توسط ناوگان اتوبوسی این استان از ۱۳ مرداد ماه تا ششم شهریور خبر داد.

به گزارش تین نیوز، احسان منصورکیایی اظهار کرد: این زوار اربعین از طریق بیش از ۳۰۰ سفر با ناوگان اتوبوسی استان به مرزهای مختلف کشور منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ۸۲۵۲ زائر از طریق اتوبوس های استان به چهار مرز رسمی ایران با عراق منتقل شدند، ادامه داد: مرز مهران که مرز تخصصی استان سمنان محسوب می شود با ۶۲۵۰ زائر در صدر مرزهای چهارگانه قرار دارد.

او بیان کرد: از ۱۳ مرداد ماه تا ششم شهریور ماه بیش از ۶۰۰۰ زائر هم استانی از طریق ۲۲۷ اتوبوس به مرز مهران منتقل شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از انجام ۵۰ سفر به مرز شلمچه از مبدا استان خبر داد و گفت: ناوگان اتوبوسی استان ۱۲۶۲ زائر را از مبدا شهرهای مختلف استان به مرز شلمچه انتقال دادند.

وی از انجام ۲۱ سفر ناوگان اتوبوسی استان به مرز خسروی خبر داد و افزود: در قالب این ۲۱ کاروان ۶۵۶ زائر هم استانی راهی سرزمین عتبات عالیات شدند. همچنین دو سفر اتوبوسی از مبدا استان به مرز چذابه انجام شده است که ۸۰ زائر را جابه جا کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان  از استقرار اتوبوس های استان در پایانه های مرزی از جمله مرز مهران خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، کار بازگشت مسافران و زوار استان انجام شد.

وی اظهار کرد: کل ناوگان حمل و نقل اتوبوسی در این استان ۱۱۵ دستگاه است که با توجه به بعد مسافت تا خطوط مرزی و لزوم استفاده از اتوبوس های مناسب، ۵۰ تا ۶۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان مسافری استان فرآیند جابه جایی زوار در مسیرهای رفت و برگشت را انجام دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از استقرار گروه های خدمات رسان راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان در مرز مهران با هدف خدمات دهی به زوار اربعین خبر داد و بیان کرد: گروه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان همراه ۱۱ دستگاه خودرو در مرز مهران در استان ایلام که مرز تخصصی استان سمنان است مستقر بودند.

وی با اشاره به خدمات دهی این تیم اعزامی به زائران هم استانی، ادامه داد: این نیروها همراه شش دستگاه خودروی سبک و پنج دستگاه خودروی سنگین از مدت ها قبل، به مرز هدف استان سمنان برای خدمات رسانی در ایام اربعین اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به افزایش قابل توجه حجم سفرهای زوار در مسیر بازگشت، افزود: حضور این نیروهای تخصصی در حوزه راهداری می تواند به کیفیت بخشی خدمات به زوار هم استانی در مسیر بازگشت کمک کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.