بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ وزارت نفت ملزم به تامین حواله‌قیر رایگان تا پایان سال است

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس از الزام وزارت نفت برای تأمین حواله‌های قیر رایگان امسال و سال‌های گذشته تا پیش از آغاز سال 97 خبر داد.

وزارت نفت ملزم به تامین حواله‌قیر رایگان تا پایان سال است
تین نیوز

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس از الزام وزارت نفت برای تأمین حواله‌های قیر رایگان امسال و سال‌های گذشته تا پیش از آغاز سال 97 خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز،شادمهر کاظم‌زاده گفت: مهم‌ترین درخواست نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس از وزارت نفت تأمین معادل ۳ هزار میلیارد تومان قیر رایگان بوده است.

کاظم‌زاده گفت: قیر رایگان باید به وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شهرداری‌ها، سازمان نوسازی مدارس و منابع طبیعی توزیع شود.

او با اشاره نقش تأمین قیر رایگان به‌عنوان موتور محرک برای اجرای  پروژه‌ها، تصریح کرد: وزارت نفت در سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ قیر رایگان کافی برای مراکز یاد شده را فراهم نکرده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس در ادامه گفت: عدم تأمین قیر رایگان از سوی وزارت نفت استنکاف از مواد قانونی تلقی است و این وزارتخانه  پیش از ورود دیوان عالی محاسبات باید نسبت به اجرای قانون اقدام کند.

به گزارش خانه ملت، کاظم‌زاده در ادامه گفت: وزارت نفت در این جلسه متعهد شد که علاوه بر تأمین حواله‌های قیر رایگان در سال ۹۶ مانده حواله‌های سال‌های ۹۴ و ۹۵ را نیز حداکثر تا سال ۹۷ تأمین کند.

او تأکید کرد: طبق اظهارات مسئولان وزارت نفت بر اساس جدول هدفمندی یارانه‌ها هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان محقق شده است.

کاظم‌زاده گفت: وزارت نفت موظف است از منابع در اختیار نسبت به تأمین قیر اقدام کرده و در پایان سال نیز حساب‌های خود را با خزانه رفع‌ورجوع کند.

در جلسه کمیسیون عمران روز گذشته با حضور مسئولانی از وزارت نفت، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای بررسی عملکرد وزارت نفت در تأمین و توزیع قیر رایگان برگزار شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.