بازدید سایت : ۴۶۸۸۳

ضرب الاجل یک هفته ای فرماندار زابل؛ کارت سوخت تاکسی های غیرفعال باطل می شود

برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، از هفته آینده کارت سوخت تاکسی های غیرفعال مسیر زابل به زاهدان ابطال می شود.

ضرب الاجل یک هفته ای فرماندار زابل؛ کارت سوخت تاکسی های غیرفعال باطل می شود
تین نیوز

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، از هفته آینده کارت سوخت تاکسی های غیرفعال مسیر زابل به زاهدان ابطال می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی ولایتی پور اظهار کرد: در شرایطی که نیازمند توسعه ناوگان حمل و نقل بیرون شهری هستیم، متاسفانه تعداد زیادی از خودروهای تاکسی بدون هیچ عملکردی فقط سوخت دریافت می کنند که ضرورت دارد در این زمینه اقدام مناسبی انجام شود.

ولایتی پور افزود: مالکان تاکسی های غیرفعال بیرون شهری تا هفته آینده فرصت دارند تا به چرخه حمل و نقل عمومی برگردند و نسبت به ارائه خدمات و جابجایی مسافران در مسیرهای مشخص شده اقدام کنند.

وی ادامه داد: در صورت عدم فعالیت تاکسی های غیرفعال سهمیه سوخت آن ها قطع و با افرادی که خودسرانه اقدام به افزایش کرایه کنند قطعاً برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به سوء استفاده برخی افراد سودجو از مزایای خودروهای تاکسی، خاطرنشان کرد: این تعداد از تاکسی ها در چرخه حمل و نقل حضور ندارند و برخی از سهمیه سوخت و مجوز ورود به طرح ترافیک آن استفاده می کنند که قطعا با این دسته از تاکسی ها برخورد جدی خواهد شد.

ولایتی پور بیان کرد: ارائه تسهیلات، خدمات و مجهز کردن مکان ناوگان تاکسیرانی درون شهری از برنامه های اولویت دار این سازمان است، که تحقق آن شمار تاکسی های شهرستان زابل را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.