بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

افزایش ۵۰ درصدی جابجایی مسافر توسط راه آهن جنوب شرق در ایام نوروز

افزایش ۵۰ درصدی جابجایی مسافر توسط راه آهن جنوب شرق در ایام نوروز

تین نیوز | مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: راه آهن جنوب شرق در تعطیلات نوروزی از 25 اسفند 92 تا 15 فروردین 93 تعداد 18 هزار نفر از مسافران نوروزی را جابجا کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با تعداد 12 هزار نفر 50 درصد رشد داشته است.
 
داوودی افزود: راه‌آهن جنوب شرق به منظور رضایت مندی، تأمین سلامت و رفاه هرچه بیشتر مسافران با تشکیل ستاد نوروزی خدمات بسیار مطلوبی در ایام سال نو ارائه کرد که ماحصل آن سیر مطمئن کلیه قطارهای مسافری در ایام نوروز در راه آهن جنوب شرق بود.
 
داوودی اظهار کرد: بهسازی خطوط ریلی در مسیر زاهدان - فهرج جهت افزایش سرعت و کاهش مدت زمان سیر قطارهای مسافری، پاکسازی و زیبا سازی فضاهای سبز و محوطه‌های ایستگاه‌های راه آهن، بازسازی نمازخانه‌ها و نصب تابلوهای راهنمای مسافرین در ایستگاه راه آهن زاهدان و ایستگاه‌های طول خط و بازرسی و نظارت مستمر بر کلیه واحدها و مراکز مرتبط با خدمات مسافری بخشی از اقدامات نوروزی در راه آهن جنوب شرق بوده است.
 
وی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در ایام نوروز گفت: تجهیز، زیباسازی و غبارروبی مساجد، تدارک سفره هفت سین و برپایی جشن تحویل سال نو و توزیع شیرینی بین همکاران و مسافرین گوشه‌ای از اقدامات فرهنگی راه آهن جنوب شرق در ایام نوروز بوده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.