بازدید سایت : ۳۵۱۷۷

بهسازی و ایمن سازی نیمه جنوبی خط یک مترو تهران

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: به دلیل عملیات بهسازی و ایمن سازی، برخی ایستگاه های خط یک مترو در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی شهریور ماه مسافرگیری نخواهند کرد.

بهسازی و ایمن سازی نیمه جنوبی خط یک مترو تهران
تین نیوز

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: به دلیل عملیات بهسازی و ایمن سازی، برخی ایستگاه های خط یک مترو در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی شهریور ماه مسافرگیری نخواهند کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مجید رستمی روز پنجشنبه اظهار کرد: بر اساس استانداردها و همچنین به منظور حفظ کیفیت خدمات و افزایش ایمنی مسافران، بخش روباز این خط نیازمند بهسازی و اورهال است از آنجا که در تعطیلات شهریورماه حجم مسافران کاهش می یابد، درخواستی به شورای تامین و شورای ترافیک استانداری تهران ارائه شد تا در جمعه ها و ایام تعطیل ماه جاری، سرویس دهی در محدوده شوش تا شهرری بسته به محدوده انجام عملیات بهسازی، تعطیل شود.

به گفته وی، با تصویب شورای تامین، سرویس دهی مترو در ایستگاه های این محدوده (شوش تا شهر ری) در روزهای جمعه ۹، ۱۶، ۲۳ و ۳۰ شهریور و روزهای دوشنبه ۱۲، چهارشنبه ۱۴، پنجشنبه ۲۲ و شنبه ۳۱ شهریور انجام نمی شود و در این مسیرها خطوط اتوبوسرانی وظیفه جابجایی مسافران را بر عهده دارند.

خط یک مترو از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده و طی ۲۲ سال گذشته بار محوری زیادی را در حوزه جابجایی مسافران تحمل کرده است.

قائم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: تلاش ما این است که با حداقل تعطیلی ممکن، عملیات بهسازی انجام شود و هر ۵ ایستگاه بطور هم زمان تعطیل نخواهند بود؛ به عنوان مثال، در جمعه گذشته تنها دو ایستگاه تعطیل شد.

وی اضافه کرد: برای رفاه حال شهروندان، در روزهایی که محدودیت سرویس دهی وجود دارد، هماهنگی های لازم با شرکت اتوبوس رانی جهت انتقال مسافران انجام شده است.

رستمی ادامه داد: محدودیتی که در سرویس دهی خط یک اعمال می شود و ایستگاه هایی که پذیرش مسافر نخواهند داشت، به صورت هفتگی به اطلاع شهروندان خواهد رسید و مسافران گرامی ایستگاه های جنوبی خط یک پیش از سفر خود، می توانند از طریق سایت شرکت بهره برداری مترو از این اخبار و برنامه سرویس دهی مطلع شوند.

 خط یک مترو تهران از ایستگاه میدان تجریش شروع و تا کهریزک امتداد دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.