بازدید سایت : ۸۷۴۴۷

اختلال در خط یک مترو تهران، صبح امروز/ ماجرا چیست؟

صبح امروز به دلیل تأخیر در پایان عملیات بهسازی، سرویس دهی در نیمه جنوبی خط ۱ مترو با یک ساعت اختلال همراه شد.

تین نیوز |

صبح امروز به دلیل تأخیر در پایان عملیات بهسازی، سرویس دهی در نیمه جنوبی خط ۱ مترو با یک ساعت اختلال همراه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین،  مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: صبح امروز به دلیل تأخیر در پایان عملیات بهسازی، سرویس دهی در نیمه جنوبی خط ۱ مترو با یک ساعت اختلال همراه شد.

هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اظهار کرد: صبح امروز شنبه، ۲۴ شهریور به دلیل تأخیر در پایان عملیات بهسازی، سرویس دهی در نیمه جنوبی خط ۱ مترو با یک ساعت اختلال همراه بود.

وی افزود: عملیات بهسازی در حدفاصل ایستگاه های علی آباد تا جوانمرد قصاب از روز پنج شنبه، ۲۲ شهریور در حال انجام و مقرر بود این بخش از خط تا ساعت ۵:۳۰ صبح امروز آماده مسافرگیری باشد؛ اما به دلیل تأخیر پیش آمده، سرویس دهی به مسافران از ساعت ۶:۳۰ آغاز شد.

زند با اعلام عذرخواهی شرکت بهره برداری مترو از شهروندان بیان داشت: در این مدت، حرکت قطارها در خط ۱ به دو بخش تقسیم شد. مسافران می توانستند از ایستگاه تجریش تا علی آباد و بالعکس و همچنین از ایستگاه جوانمرد قصاب تا کهریزک و شهر پرند تردد کنند. برای جابه جایی مسافران بین دو ایستگاه علی آباد و جوانمرد قصاب، اتوبوس ها در مجاورت این ایستگاه ها مستقر بودند. در حال حاضر، تمامی اعزام ها و جابجایی مسافران در خط یک طبق برنامه و بدون مشکل در حال انجام است.

وی در پایان ضمن عذرخواهی مجدد از شهروندان گفت: مجموعه شرکت بهره برداری مترو از صبر و شکیبایی مسافران گرامی در مشکلات پیش آمده به علت بهسازی خط تشکر می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.