بازدید سایت : ۵۹۳۴۳
مدیرعامل رجا در پاسخ به تین نیوز:

راه آهن، اصراری به فروش بلیت ندارد / مشکل انتخاب رئیس قطار حل شده است

مدیرعامل رجا گفت: طبق توافقی که با شرکت های مالک تنظیم کرده ایم، از این پس این شرکت ها به طور مستقل می توانند اقدام به فروش بلیت کنند و تأکید مدیرعامل راه آهن نیز بر همین موضوع است بنابراین راه آهن تصمیم و اصراری به فروش بلیت ندارد.

راه آهن، اصراری به فروش بلیت ندارد / مشکل انتخاب رئیس قطار حل شده است
مدیرعامل رجا گفت: طبق توافقی که با شرکت های مالک تنظیم کرده ایم، از این پس این شرکت ها به طور مستقل می توانند اقدام به فروش بلیت کنند و تأکید مدیرعامل راه آهن نیز بر همین موضوع است بنابراین راه آهن تصمیم و اصراری به فروش بلیت ندارد.
سید حسن موسوی نژاد در حاشیه نشست مطبوعاتی در پاسخ به سوال خبرنگار تین نیوز در خصوص اینکه آیا سیستم رجا به طور دائم به عنوان سیستم یکپارچه فروش بلیت انتخاب شده است یا خیر گفت: یکی از تسهیلاتی که وزارت راه و شهرسازی و راه آهن قول داده بودند، ایجاد سامانه یکپارچه فروش بلیت بود تا مردم به راحتی قادر به تهیه بلیت باشند. 
وی تصریح کرد: در ابتدا قرار بر این بود که خود شرکت ها یک سامانه یکپارچه راه اندازی کنند، اما با توجه به اینکه این موضوع تا ایام عید محقق نشد بنابراین، راه آهن قراردادی با رجا بست تا از سیستم رجا برای ساماندهی فروش بلیت قطار به صورت یکپارچه استفاده کند. البته بخشی از خدمات فروش بلیت توسط راه آهن انجام می شود و بخش دیگر در حال حاضر در اختیار خود شرکت های مالک قرار دارد. 
مدیرعامل رجا افزود: این قرارداد به صورت موقت و به مدت سه دوره پیش فروش بلیت بود و همچنان سیاست کلان راه آهن، راه اندازی سیستم فروش یکپارچه از سوی خود شرکت های مالک واگن است اما به شرطی که دسترسی به آن توسط مردم و آژانس ها  بصورت یکپارچه باشد. 
موسوی نژاد یادآور شد: ما یک توافق با شرکت های مالک تنظیم کرده ایم که از این پس خود این شرکت ها به طور مستقل اقدام به فروش بلیت کنند و تأکید مدیرعامل راه آهن نیز بر همین موضوع است و راه آهن تصمیم و اصراری به فروش بلیت ندارد. ما امیدواریم که این سیستم که خود شرکت های مالک راه اندازی خواهند کرد تا پایان این سه دوره پیش فروش آماده شود.
وی در پاسخ به این سوال که اگر شرکت ها تا زمان باقیمانده به توافقی نرسند چه پیش خواهد آمد، گفت: تفاهم نامه ای که با شرکت های مالک امضا کرده ایم بر این اساس است که اگر تا پایان این سه دوره بر روی یک سیستم جدید یکپارچه به توافق نرسیدیم، رجا به جای راه آهن با خود این شرکت ها قرارداد خواهد بست تا فروش بلیت شرکت ها از این طریق صورت بگیرد، اما چیزی که واضح است طبق قانون دسترسی آزاد، هر شرکت مالک، واگن اختیار فروش بلیت خود را دارد.
رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی در رابطه با تعامل با شرکت های عضو گفت: در خصوص تعامل با شرکت های عضو انجمن صنفی به عنوان رئیس این انجمن، روابط خوبی برقرار است و انتخابات اخیر نشان داد که شرکت رجا دارای اهمیت ویژه ای در بین شرکت های عضو انجمن صنفی است و بیشترین رأی را در بین 65 شرکت عضو انجمن صنفی با اختلاف فاحش نسبت به بقیه آورد.
موسوی نژاد در پایان در مورد رئیس قطار و چالش موجود با راه آهن در این زمینه گفت: مشکل رئیس قطار که پیش از این محل مناقشه بین شرکت های مالک و راه آهن بود به طور کامل حل شده است و هر شرکتی که بخواهد رئیس قطار را خودش انتخاب کند این اختیار را دارد، تنها در صورتی که خود شرکت مالک نخواهد رئیس قطار انتخاب کند، راه آهن موظف است رئیس قطار را انتخاب کند.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • هنوز چالش نشده فقط زمانی این چالش حل میشه که روسای قطار در یک مجموعه باشند، شرط آن مجموعه هم این است که به فکر کسب درآمد از روسای قطار نباشد فقط در این صورت رضایت مسافر جلب خواهد شد.