بازدید سایت : ۱۷۹۲۷۴

◄ انتخاب مدیرعامل جدید راه آهن و تبریک صمیمانه افراد و گروه های مختلف به جبار علی ذاکری

سرانجام روز گذشته و پس از مدت ها اعلام نارضایتی بخش های مختلف ریلی از بخش مهندسی گرفته تا حمل و نقل ها و صنعت ریلی و حتی کارکنان شرکت راه آهن، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن رفت تا جبار علی ذاکری که فردی نام آشنا و توانا در بخش ریلی است به جای او بر مدیریت شرکت راه آهن قرار گیرد.

انتخاب مدیرعامل جدید راه آهن و تبریک صمیمانه افراد و گروه های مختلف به جبار علی ذاکری
تین نیوز |

سرانجام روز گذشته و پس از مدت ها اعلام نارضایتی بخش های مختلف ریلی از بخش مهندسی گرفته تا حمل و نقل ها و صنعت ریلی و حتی کارکنان شرکت راه آهن، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن رفت تا جبار علی ذاکری که فردی نام آشنا و توانا در بخش ریلی است به جای او بدر جایگاه مدیریت شرکت راه آهن قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز، این اتفاق گرچه بسیار دیرهنگام بود و با توجه به عملکرد رو به افول شرکت راه آهن در سه سال گذشته انتظار می رفت خیلی زودتر از این زمان انجام شود اما در نهایت اتفاق افتاد و با استقبال شدید کارشناسان و فعالان بخش ریلی همراه شد.

تا جایی که بلافاصله پس از انتشار خبر انتصاب جبار علی ذاکری پیام های تبریک متعددی در شبکه های اجتماعی منتشر شد و اظهار امیدواری ها نسبت به حرکت دوباره راه آهن به سوی رشد و توسعه افزایش یافت که مجموعه تین نیوز شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل نیز در اینجا با استفاده از این فرصت، انتصاب جبار علی ذاکری را به عنوان مدیرعامل شرکت راه آهن تبریک و تهنیت گفته و  برای ایشان آرزوی موفقیت و پیروزی دارد.

در ادامه چند مورد از پیام های تبریک به مدیرعامل جدید شرکت راه آهن را مرور می کنیم و  به اطلاع می رسانیم افرادی که خواهان ارسال پیام تبریک به ایشان هستند می توانند برای درج پیام تبریک خود در این شبکه خبری با شماره تلفن های 44603785 و 44603789 داخلی 302 تماس حاصل نمایند.

 

چند نمونه از پیام های تبریک به مدیرعامل جدید راه آهن :

- « جناب آقای دکتر ذاکری 

باسلام و ارادت 

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیرعامل راه‌‌آهن ج.ا.ا با سوابقی موثر در مدیریت های مختلف علمی و اجرایی نوید بخش افقی روشن در آینده این صنعت فراهم نموده است. 

این انتصاب در شرایطی انجام شده است که فضای یاس و نا امیدی دلسوزان و فعالان این بخش مهم اقتصادی را فرا گرفته است و اکنون روزنه و مسیری امیدوار کننده در ذهن آنان ایجاد کرده است. 

این انتصاب را به جنابعالی و خانواده بزرگ راه‌‌ آهن تبریک می گویم . برای شما موفقیت و برای حمل‌و‌نقل ریلی کشور روزهایی شکوفا را آرزو دارم. محمد سعید نژاد »

 

- «تبریک به جناب آقای دکتر ذاکری بابت انتصاب ایشان به سمت مدیر عامل راه آهن و آرزوی موفقیت برای ایشان .بهترین انتخاب ممکن در شرایط موجود شخص ایشان بود  و برای راه آهن ایران واقعا خوشحال هستم. فرهاد فرهودی »

 

- « این انتصاب شایسته را نه تنها به خود ایشان بلکه به جامعه حمل و نقل کشور علی الخصوص کارکنان خدوم راه آهن صمیمانه تبریک عرض می نمایم. محمدرضا کامیاب »

 

- انتصاب جناب آقای دکتر ذاکری را به سمت مدیر عامل راه آهن تبریک  عرض می کنم، سلامتی و موفقیت برای ایشان و خیر و برکت برای همکاران راه آهن آرزومندم. مبارک باشد آن شاالله.  محمد تقی ویسه »

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.