بازدید سایت : ۶۲۹۸۶
ارائه خدمات مطلوب به مردم ، تکلیف مهم شرکت راه آهن در دوره مدیریت جدید

متوسط سن واگن های مسافری به ۳۰ سال رسیده است

بزرگترین وظیفه و اولویت راه آهن ، ارائه خدمت مطلوب به مردم است. در حال حاضر سهم راه آهن در حمل بار کل کشور ، حدود ۸ درصد است و باید تلاش کنیم تا به کمک یکدیگر و با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی ، سهم حمل و نقل ریلی بار را برای کمک به اقتصاد کشور به ۳۰ درصد برسانیم .

متوسط سن واگن های مسافری به ۳۰ سال رسیده است
تین نیوز |

بزرگترین وظیفه و اولویت راه آهن ، ارائه خدمت مطلوب به مردم است. در حال حاضر سهم راه آهن در حمل بار کل کشور ، حدود ۸ درصد است و باید تلاش کنیم تا به کمک یکدیگر و با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی ، سهم حمل و نقل ریلی بار را برای کمک به اقتصاد کشور به ۳۰ درصد برسانیم .

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون مسافری راه آهن گفت : ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز و مشتریان صنعت ریلی ، رویکرد اصلی راه آهن است .

میرحسن موسوی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل راه آهن تهران که ۹ دی ماه در این اداره کل برگزار شد گفت : با انتصاب مدیر عامل جدید راه آهن ، امید و انگیزه زیادی بین کارکنان برای پیشرفت و توسعه راه آهن و ارتقا صنعت ریلی ایجاد شده است و اولویت اصلی راه آهن ، ارائه خدمت مطلوب به مردم عزیز است .

وی به تشریح اولویت ها و سیاست های شرکت راه آهن پرداخت و گفت : بزرگترین وظیفه و اولویت راه آهن ، ارائه خدمت مطلوب به مردم است. در حال حاضر سهم راه آهن در حمل بار کل کشور ، حدود ۸ درصد است و باید تلاش کنیم تا به کمک یکدیگر و با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی ، سهم حمل و نقل ریلی بار را برای کمک به اقتصاد کشور به ۳۰ درصد برسانیم .

وی سهم راه آهن در جابجایی مسافر را نیز حدود ۱۰ درصد اعلام و تاکید کرد : به دلیل عدم جذابیت سرمایه گذاری برای بخش خصوصی و قیمت گذاری دستوری ، اقدامات کمتری در بخش توسعه واگن های مسافری انجام شده به گونه ای که تعداد سالن های مسافری از ۲۲۰۰ دستگاه در سال ۱۳۸۹ به ۹۳۰ دستگاه در سال ۱۴۰۳ رسیده و متوسط سن واگن های مسافری نیز به ۳۰ سال رسیده است .

به گفته معاون مسافری ؛ دومین رویکرد شرکت راه آهن ، ارتقاء ایمنی است زیرا ایمنی ، برند و نشان راه آهن است و باید با نظارت بر امور و رفتار نیروی انسانی و برنامه ریزی خوب ، سفر ایمن و خاطره انگیزی برای مسافرین عزیز و زائرین امام رضا (ع) رقم بزنیم .

معاون مسافری راه آهن گفت : توجه به سرمایه عظیم نیروی انسانی در صنعت ریلی ، توجه به معیشت و رفاه کارکنان ، حل مشکل ساختار راه آهن ، تلاش برای ایجاد و خلق منابع مالی جدید برای انجام کارهای انباشت شده در بخش تعمیر و نگهداری ناوگان و خط و همچنین تفویض اختیار به مدیران مناطق ، از دیگر سیاست های شرکت راه آهن در دوران مدیرعاملی دکتر ذاکری است .

معاون مسافری راه آهن با اشاره به اینکه رویکرد مدیرعامل راه آهن در انتصاب افراد در پست های مدیریتی شرکت راه آهن ، اعتماد به کارکنان راه آهن است، از زحمات علی کاظمی منش مدیرکل پیشین راه آهن تهران ، قدردانی و یوسف گران پاشا را به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی کرد .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس ریلی پاسخ

    آقای موسوی
    به نظرت اگه شما داماد مرحوم مهندس ا... از پیشکسوتان مقام دار راه آهن نبودی الان با مدرک لیسانس حقوق در جایگاه کاملا تخصصی معاون مسافری راه آهن حضور داشتی؟؟؟؟