بازدید سرزده وزیر راه و شهرسازی از راه آهن تهران و پایانه مسافربری جنوب
وزیر راه و شهرسازی طی بازدید سرزده و شبانه خود از ایستگاه راه آهن تهران با مسافران حاضر در ایستگاه گفت وگو کرد و شرایط تهیه بلیت و کیفیت خدمات مسافری را مورد ارزیابی قرار داد.

وزیر راه و شهرسازی طی بازدید سرزده و شبانه خود از ایستگاه راه آهن تهران با مسافران حاضر در ایستگاه گفت وگو کرد و شرایط تهیه بلیت و کیفیت خدمات مسافری را مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق شامگاه دوشنبه (۲۷ اسفندماه) در جریان بازدید از بخش های مختلف ایستگاه راه آهن تهران با مسافران گفت و گو کرد و نظرات مردم را نسبت به خدمات ارائه شده و میزان رضایت مندی آنان جویا شد.
در ادامه این بازدید وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به مشاهدات خود و اظهارات مردمی نسبت موضوع دسترسی به بلیت قطار، گفت: در گفت وگو با مردم متوجه شدم برخلاف مسافرانی که از طریق سامانه بلیت تهیه کردند، عده ای از هموطنان در زمان پیک سفرها از طریق آژانس های مسافرتی اقدام به تهیه بلیت کرده بودند که با دشواری بیشتری مواجه شدند.
وی با بیان اینکه باید بررسی دقیقی در خصوص این مساله انجام شود، افزود: به طور قطع اشکالات و کمبودهایی از نظر میزان عرضه و تقاضا در ناوگان ریلی وجود دارد اما باید تلاش شود تا خدمات نسبت به میزان عرضه به بهترین شکل باشد.
وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت پاسخگویی و حفظ شأن و احترام مسافران تاکید کرد و گفت: امشب از دو قطار بازدید انجام شد که از نظر ما کیفیت قابل قبولی داشتند، اما باید مسافران نظرات خود را نسبت به کیفیت قطارها و واگن ها از طریق سامانه ۵۱۴۹ صدای مسافر شرکت راه آهن اعلام کنند.
صادق در ادامه خاطرنشان کرد: هر قطاری با هر تعداد ستاره ، باید بهترین پاسخگویی را به هم وطنان داشته باشند و مردم نظرات خود را اعلام کنند.
گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی به همراه سعید رسولی معاون حمل و نقل وزارتخانه و جبارعلی ذاکری مدیرعامل راه آهن در آستانه نوروز ۱۴۰۴ به صورت سرزده از قسمت های مختلف ایستگاه راه آهن تهران بازدید کرد.
در این بازدید وزیر راه و شهرسازی ضمن گفت وگوی صمیمی با مسافران، خدمه قطارها و کارکنان شرکت راه آهن بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و نظرسنجی مستمر در راستای ارتقای کیفیت خدمات به مسافران تاکید کرد.
همچنین وزیر راه و شهرسازی از زحمات و تلاش های کارکنان راه آهن قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، پیشتر مدیرعامل راه آهن اعلام کرد: از حدود ۳۲ میلیون نفر متقاضی سفرهای نوروزی ریلی، فقط ۲.۲ میلیون نفر بلیت تهیه کردند و به همین میزان توان پاسخگویی وجود داشت.