بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

ترافیک منطقه گیشا به طور مستمر پایش می‌شود

ترافیک منطقه گیشا توسط کارشناسان ترافیک به صورت مستمر پایش می‌شود.

ترافیک منطقه گیشا به طور مستمر پایش می‌شود
تین نیوز

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ترافیک منطقه گیشا توسط کارشناسان ترافیک به صورت مستمر پایش می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از سطح صفر پروژه زیرگذر گیشا، گفت: خوشبختانه همانطور که وعده داده بودیم، سطح صفر پروژه گیشا به عنوان مهمترین بخش اجرای این پروژه روز گذشته آماده شد و از صبح امروز به بهره‌برداری رسید. 

وی افزود: از آنجا که پایه‌های سابق پل گیشا برداشته شده، لازم بود که اقدامات زیربنایی برای استفاده از سطح صفر این پروژه و بخش‌های محدود شده اتوبان چمران انجام گیرد که خوشبختانه همه این اقدامات در زمانبندی از پیش تعیین شده انجام شد. 

وی گفت: بهره‌برداری از سطح صفر پروژه گیشا از آن جهت اهمیت دارد که این محدوده به دلیل دو ورودی یعنی شرق به شمال و غرب به جنوب و همچنین دو خروجی شمال به غرب و جنوب به شرق، یکی از مناطق پرتردد محسوب می‌شود و تعریض‌ها و هم‌سطح‌سازی‌های این محدوده باعث کاهش ترافیک می‌شد. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سؤال که برخی از مردم و ساکنان منطقه گیشا از پاره‌ای از مشکلات به وجود آمده ناراضی بوده و گلایه‌مند هستند، گفت: منطقه گیشا در گذشته بن‌بست بوده، اما امروزه از 3 یا 4 طرف ورودی و خروجی دارد.

وی گفت: همین امر باعث شده تردد در گیشا افزایش پیدا کند، اما به طور دقیق تمام این ترددها پایش شده و در جهت تسهیل عبور و مرور، تمهیداتی اندیشیده شده است. 

صبوری دیلمی گفت: ما برای پایش ترافیک منطقه گیشا از همکارانمان و کارشناسان ترافیک معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران کمک گرفته‌ایم و این عزیزان به طور دقیق نیازهای این منطقه را پایش می‌کنند. 

منبع: خبرگزاری فارس
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.