بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

◄ ۳۶ ایستگاه مترو در منطقه ۵ شهرداری تهران در حال احداث و برنامه‌ریزی است

شهردار منطقه ۵ از برنامه‌ریزی برای احداث ۳۶ ایستگاه مترو در این منطقه خبر داد و گفت: در چهار سال آینده اگر این ایستگاه‌ها فعال شود، منطقه اول از حیث دسترسی به مترو خواهیم شد.

۳۶ ایستگاه مترو در منطقه ۵ شهرداری تهران در حال احداث و برنامه‌ریزی است
تین نیوز

احسان شریفی در پاسخ به این سوال که با توجه به عدم وجود شبکه مترو در منطقه ۵ آیا شهرداری این منطقه برنامه‌ای برای ساخت مترو و بهبود وضعیت اتوبوس‌رانی در این منطقه دارد یا خیر، گفت: در حال حاضر ۳۶ ایستگاه مترو در حال احداث یا در حال برنامه‌ریزی است. ما نیز جلسات مکرری با مدیرعامل مترو داشته‌ایم و هر میزان که زمین نیاز داشته‌اند، در اختیار آن‌ها قرار دادیم و پیش‌بینی می‌شود که در چهار سال آینده اگر این ایستگاه‌ها فعال شود، منطقه اول از حیث دسترسی به مترو خواهیم شد.

به گزارش تین نیوز، شهردار منطقه ۵ عنوان کرد: شبکه مترو در منطقه ۵ از تقاطع منطقه ۲۲ یعنی از همت و نیایش آغاز خواهد شد و وارد منطقه تا جنت‌آباد و اشرفی اصفهانی امتداد خواهد داشت. از طرفی؛ هر کسی با طی ۳۵۰ متر طول از منزل خود باید به اولین ایستگاه حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی، اتوبوس و مترو برسد و این یک استاندارد تعریف شده است.

وی افزود: در دو محدوده از حیث دسترسی به حمل و نقل عمومی فقیر هستیم و آن دو محدوده، بخشی به دلیل شبکه معابر در محدوده حصارک و کن است که دسترسی اتوبوس در آن محدوده سخت است و محدوده بعدی نیز گوشه‌های شرقی منطقه است که بین چند اتوبان قفل می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.