بازدید سایت : ۳۲۷۴۳
در گفتگو با تین نیوز مطرح شد:

◄ تذکر به تذکرات ۸ گانه ویژه حسابرسی شرکت های حمل و نقلی زیرمجموعه شهرداری

◄ تذکر به تذکرات ۸ گانه ویژه حسابرسی شرکت های حمل و نقلی زیرمجموعه شهرداری

تين نيوز | نایب رئيس كميسيون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بيان اينكه " بايد روال قانونی به صورتی طی شود تا لطمه ای به اجرای پروژه ها وارد نشود" گفت: تمامی اظهارات حافظی با جزییات كامل در كميسيون عمران موجود است.

اسماعيل دوستی در گفتگو با خبرنگار تين نيوز با اشاره به تذكر ٢٧ بندی رئيس كميسيون خدمات شهري شورای شهر تهران شامل هشت مورد مرتبط با حمل و نقل اظهار داشت: درحالی كه حسابرسی همچنان ادامه دارد بازگو كردن اين مسايل لزومی ندارد.

وي افزود: به هر حال فعاليت های شهرداری عاری از تخلف نبوده است اما بايد روال قانونی به صورتی طی شود تا لطمه ای به اجرای پروژه ها وارد نشود.

اين عضو شوراي شهر تهران تصريح كرد: تمامی موارد مربوط به حمل و نقل كه از سوي حافظی در قالب تذكر مطرح شد با جزییات كامل در كميسيون عمران موجود و توسط اعضای اين كميسيون مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

نایب رئيس كميسيون عمران و حمل با اشاره به بند ١ تذكر حافظي به شهرداری تهران خاطرنشان كرد: اظهارات ايشان بيانگر تخلف در بيش از ٥ هزار متر زمين است كه انجام تخلفی در اين ابعاد نمي تواند به راحتی از جلوي چشم مسؤولان عبور كند.

گفتني است بند ١ تذكر حافظی درباره عدم انتقال مالكيت 50 هكتار از اراضي مورد تصرف شركت راه آهن شهری تهران و حومه و عدم انجام كارشناسي تعيين ارزش که عمدتا به صورت يك ريالي در دفاتر ثبت گرديده است. همچنين اسناد مالكيت 86 هكتار ديگر از زمين های واقع در طرح های مترو به نام شركت انتقال نيافته و ميزان و متراژ اراضی موات متصرفه در تمام خطوط مترو مشخص نشده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.