بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

جاده های خور و بیابانک، ۲ خَطه می شوند

جاده های خور و بیابانک، ۲ خَطه می شوند

تین‌نیوز| فرماندار شهرستان خور و بیابانک گفت: با 2 خطه شدن جاده ها و محورهای مواصلاتی این شهرستان، آمار تصادف و سوانح جاده ای در این شهرستان در حد قابل توجهی کاهش می یابد.

 
علی استوار روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک خور و بیابانک تصریح کرد: علت اصلی بسیاری از تصادف ها و سوانح جاده ای در این شهرستان، تردد بیش از حد کامیون ها و کم عرض بودن جاده هاست.
وی با بیان اینکه سرنشین های خودروهای سواری بیشترین قربانیان این سوانح هستند، افزود: اجرا شدن طرح 2 خَطه شدن جاده های خور و بیابانک، گامی مهم برای کاهش تصادفات و تلفات جانی در جاده های این شهرستان برداشته می شود.

فرماندار شهرستان خور و بیابانک افزود: بخش عمده حمل و نقل کشور از طریق جاده ها انجام می شود و شهرستان خور وبیابانک با قرارگرفتن در نقطه ثقل محورهای مواصلاتی کشور، نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند.
وی تاکید کرد: ضرورت دارد موضوع 2 خَطه شدن جاده های این شهرستان با جدیت پیگیری و هر چه سریع تر اجرایی شود.

استوار تعامل و همکاری دستگاهها برای برطرف شدن کمبودهای شهرستان خور و بیابانک را ضروری دانست و گفت: باید از موازی کاری بین دستگاه های اجرایی شدن جلوگیری شود تا بتوان گام های موثری برای تامین نیازهای شهرستان برداشت.
فرماندارخور و بیابانک خاطرنشان کرد: انجام اقدام های مثبت برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی این شهرستان در سایه همکاری و هماهنگی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان انجام شده است.

وی اصلاح هندسی میدان ثامن الائمه شهرخور، آموزش دهیاران و روستائیان، برخورد با کامیون های متخلف، اصلاح نقشه هندسی محور پلیس راه به چوپانان، روشنائی ورودی شهر جندق و احداث سرعت گیر در برخی از نقاط شهر خور را مورد تاکید قرار داد.
خور و بیابانک در شرقی ترین نقطه استان اصفهان در فاصله 420 کیلومتری شهر اصفهان قرار دارد.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.