کاهش ۳۰ در صدی پیام های سامانه ۱۸۸۸ در منطقه دو
تیننیوز| مسول سامانه 1888 بازرسی شهرداری منطقه دوگفت: به دنبال ارتقاء وضعیت رسیدگی به محلات و اجرای طرح های مستمر در سطح محلات ، پیام های شهروندی این منطقه در سال جاری، 30 درصد کاهش یافته است.
به گزارش نیننیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، داود نجاری با اعلام این خبر گفت : در هشت ماهه نخست سال جاری، 1923 پیام از سوی شهروندان در خصوص منطقه دوثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، 30 درصد کاهش یافته است.
داود نجاری با اشاره به اینکه بیشترین پیام های ثبت شده در 8 ماهه نخست سال 95 به فضای سبز و امور شهری اختصاص دارد، گفت: ارتباط و مشارکت شهروندان با این سامانه مردمی، نشان از افزایش آگاهی آنها نسبت به حقوق شهروندی است که در سایه فعالیت های آموزش محور مدیریت شهری فرهنگ سازی شده است.
داود نجاری اجرای فعالیت های نگهداشتی شهر با توجه ویژه و حساسیت بالا و همچنین لحاظ درخواست های شهروندان و شورایاران در تدوین برنامه محلات را از مهمترین دلایل کاهش پیام های شهروندی برشمرد و افزود: کاهش گلایه مندی های شهروندان در موضوعات نظافت و شستشوی معابر، پرداخت حقوق کارگران، روکش آسفالت و نظافت انهار بوده است.
وی با اشاره به اینکه افزایش رضایتمندی شهروندان از مهمترین اهداف مدیریت شهری است، گفت: سرعت در رسیدگی به پیام های شهروندی از اولویت های این سامانه نظارتی است و پیام هایی که نیازمند تامین اعتبار و زمان بر هستند نیز در برنامه اجرایی محلات لحاظ شده است تا نیازهای محلی شهروندان هر چه سریع تر برطرف شود.