بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

تشکیل ستاد استقبال از سفرهای تابستانه و ماه رمضان در پایانه های مسافربری تهران

تشکیل ستاد استقبال از سفرهای تابستانه و ماه رمضان در پایانه های مسافربری تهران

تین نیوز | مدیر عامل سازمان پایانه ها و پارك سوارهای شهر تهران با بیان اینكه در تابستان سال گذشته بیش از 5 میلیون مسافر از طریق پایانه های شهر تهران سفر كردند گفت: پایانه های شهر تهران برای استقبال از سفرهای تابستانه در آماده باش كامل هستند.
 
محمد رضا حاجی بیگی با بیان این مطلب بیان كرد: تابستان سال گذشته 5 میلیون و 846هزار و 441 نفر مسافر با استفاده از  344هزار و 594 سرویس مسافربری بین‌شهری از پایانه‌های مسافری تهران راهی مقاصد خود شدند که پایانه مسافری غرب، بیشترین شمار مسافر خروجی از تهران را داشته است.
 
وی افزود: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، پیش‌بینی می‌شود شمار سفرهای تابستانی امسال نسبت به سال‌های گذشته کمتر باشد اما در شهریور ماه شاهد افزایش سفرها از پایانه‌های مسافری  خواهیم بود.
 
مدیر عامل سازمان پایانه ها و پاركسوارهای شهر تهران خاطر نشان كرد: به ‌منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای شهروندان، ستاد سفرهای تابستانی و ستاد استقبال از رمضان در پایانه‌های مسافری چهارگانه پایتخت تشکیل شده است.
 
وی تصریح كرد: برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران در پایانه‌های مسافری، جلساتی با مسئولان تعاونی‌ها و شرکت‌های مسافربری برگزار ‌شده تاهمه امکانات و تجهیزات در پایانه‌ها برای ارائه خدمات موردنیاز مسافران در سفرهای تابستانی به کار گرفته شود.
 
حاجی بیگی خاطرنشان كرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و بالا بودن غیر طبیعی دمای هوا، بخشنامه های جداگانه ای برای کنترل وضعیت نظافت آبخوری ها، سرویسهای بهداشتی ، غرفه های فروش مواد غذایی به عوامل نظارتی ابلاغ شده است.
 
وی ادامه داد: با فرا رسیدن فصل تابستان، گرم شدن هوا و احتمال فاسد شدن مواد خوراكی، نظارت بر رعایت بهداشت در غرفه‌ها و فروشگاه‌های مواد خوراكی فعال در پایانه‌های مسافری تهران افزایش یافته است..
 
مدیر عامل سازمان پایانه ها و پاركسوارهای شهر تهران تصریح كرد: با برپایی ایستگاه‌های صلواتی، هنگام افطار از مراجعان به پایانه ها پذیرایی خواهیم كرد.
 
وی افزود: طرح نسیم بهشت كه همواره در پایانه‌ها اجرا می‌شود و مورد استقبال مردم قرار گرفته است، در ماه مبارك رمضان با قوت بیشتری ادامه می یابد و شماری از طلاب حوزه علمیه قم، در پایانه ها مستقر شده و به پرسش‌ها و ابهامات شرعی و مذهبی شهروندان پاسخ می‌دهند.
 
حاجی بیگی بیان كرد: در ایام ماه مبارك، با برپایی محفل انس با قرآن، نمایشگاه كتاب‌های قرآنی، راه‌اندازی سامانه پیامكی ختم قرآن و برگزاری مسابقات قرآن در رشته‌های گوناگون از جمله صوت و لحن و ترتیل برای كاركنان و مسافران، فضایی در پایانه‌ها ایجاد می‌كنیم كه مراجعه‌كنندگان بتوانند از فیوضات این كتاب آسمانی بیشتر بهره‌مند شوند.
 
به گفته مدیر عامل سازمان پایانه ها، به منظور بهره‌گیری هرچه بیشتر شهروندان از بركات ماه مبارك رمضان، برگزاری مراسم گوناگون مذهبی در مناسبت‌های این ماه به ویژه شب‌های قدر و شهادت حضرت امام علی(ع) در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.