بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

تخصیص اعتبار ملی برای اتمام پروژه کمربندی جنوبی قرچک

تین نیوز | فرماندار شهرستان قرچک گفت: اعتبار ملی برای اتمام پروژه کمربندی جنوبی شهرستان قرچک باید تخصیص داده شود.
 
علی صادقی بعدازظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی شوراهای شهرهای قرچک، ورامین، پیشوا و جوادآباد که در محل شهرداری قرچک برگزار شد، اظهار داشت: اعتبار ملی برای اتمام پروژه کمربندی جنوبی شهرستان قرچک باید تخصیص داده شود.
 
وی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: شهرستان قرچک معبر عبور یک میلیون جمعیت است، این یک معضل بزرگ برای حل کردن بحث ترافیک است و بنده حدود شش ماه است که به عنوان خدمتگزار در این شهرستان هستم در هر زمان که با رسانه‌ها مصاحبه می‌کردم سئوال اصلی رسانه‌ها از سوی مردم بحث همین ترافیک و مترو در سطح شهر قرچک بود.
 
فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه معضل ترافیک در شهرستان قرچک به شدت 3 شهرستان را آزار می‌دهد، افزود: مطالبات مردم از ما آماده کردن هرچه زودتر کمربندی شهر قرچک بود و با تدبیر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک این کمربندی جنوبی که می‌شود از آن به نام گذر محلی نام برد نه کمربندی، توسط این عزیزان در حال پیگیری و تملک‌زدایی است.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با بیان اینکه کمربندی شاخصه خود را دارد، بیان داشت: به 2 کمربندی که در سطح شهر قرچک قرار دارد نمی‌توان گفت کمربندی، چون در ساعات اوج ترافیک و تصادف، ترافیک شدیدی در این محورها شکل می‌گیرد و خود یک معضل است.
 
صادقی با اشاره به اینکه روی آوردن سرمایه‌گذار به شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا مرتبط به راه‌های ارتباطی آسان است، خاطرنشان کرد: شهرستان قرچک معبر عبور شهرستان‌های ورامین و پیشوا است و اگر می‌خواهیم این شهرستان‌ها توسعه یابند، این اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه راه عبوری و حمل و نقل در این سه شهرستان حل و فصل شود.
 
فرماندار شهرستان قرچک به تخصیص اعتبار ملی برای اتمام پروژه کمربندی جنوبی شهرستان قرچک اشاره کرد و افزود: شهرستان قرچک توانایی پرداخت هزینه‌های اتمام پروژه کمربندی شهر قرچک را ندارد و نگاه ویژه مسئولان استان و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران را می‌طلبد.
 
وی به محروم بودن شهرستان قرچک از اعتبارات استانی و کشوری اشاره کرد و افزود: شهرستان قرچک بسیار محروم و مظلوم است و اعتبارات مناسب با خدماتی که می‌خواهیم ارائه دهیم نیست و متناسب با زیرساخت‌هایی که ایجاد می‌شود رشد پیدا نکرده و در حال حاضر نزدیک به جمعیتی بالای 300 هزار نفر در این شهرستان ساکن هستند که  امکاناتی که وجود دارد برای این تعداد نفرات نیست و این یک معضل است.
 
صادقی به بحث مترو و پیشرفت خوب آن در شهرستان قرچک اشاره کرد و افزود: امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه مترو از حجم ترافیکی این شهرستان کاسته شده و در حمل و نقل مردم قرچک تسهیل صورت گیرد.
 
فرماندار شهرستان قرچک در پایان به نگاه ویژه مجموعه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به حمل و نقل عمومی به ویژه مترو بیان داشت: مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرچک نگاه ویژه‌ای به حمل و نقل به‌ویژه مترو دارند، بنده نیز نسبت به اتمام طرح‌های نیمه‌کاره این منطقه اهتمام ویژه‌ای خواهم داشت و بر تداوم این بازدیدها مصمم هستم.
 
این گزارش حاکی است، در این نشست شهرداران و اعضای شوراهای شهرهای قرچک، ورامین، پیشوا و جوادآباد نظرات متعددی برای پیشبرد اهداف معضل ترافیک و بحث مترو بیان کردند.
 
جلسه هم‌اندیشی شوراهای شهرهای قرچک، ورامین، پیشوا و جوادآباد در خصوص معضلات ترافیک و مترو با حضور علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک، فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و شهرداران و شوراهای شهرهای قرچک، ورامین، پیشوا و جوادآباد در محل سالن جلسات شهرداری قرچک برگزار شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.