بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ با بی‌احتیاطی روزهای شاد ملی را تلخ نکنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از مردم خواست تا با رعایت نکات ایمنی و خوداری از انجام حرکات هیجانی، از بروز حوادث ناگوار در شب‌های شادی برای تیم ملی جلوگیری کنند.

با بی‌احتیاطی روزهای شاد ملی را تلخ نکنیم
تین نیوز

رئیس پلیس راهور تهران، گفت: با توجه به مسابقه امشب تیم ملی فوتبال، در صورت پیروزی تیم ملی، شهروندان  تهرانی از هرگونه رفتار نامناسب و به‌دور از احتیاط حین رانندگی خودداری کنند، رانندگی هیجانی در سطح معابر قطعاً خطرساز خواهد بود و می‌تواند لطمات جبران‌ناپذیری با خود در پی داشته باشد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سردار محمدرضا مهماندار افزود: با عنایت به تاریکی هوا در ساعات برگزاری و اتمام بازی و احتمال اینکه برخی از عابران پیاده از پوشش مناسب و مشخص در شب استفاده نکنند، احتمال بروز سوانح رانندگی وجود دارد برای همین رانندگان حتماً در حین رانندگی توجه کافی به جلو را مدنظر قرار داده و از تلفن همراه در حین رانندگی استفاده نکنند.

او در ادامه اشاره کرد: ممکن است در آن ساعات  از شب خودروهای امدادی مانند آمبولانس در حال مأموریت باشند، بنابراین شهروندان  در سطح معابر و به‌خصوص بزرگراه‌ها تجمع نکرده  و خودروی خود را در محل‌های ممنوع متوقف نکنند  که قطعاً با برخورد پلیس مواجه خواهند شد.

پلیس راهور تهران بزرگ تا پایان عادی شدن تردد در سطح معابر حاضر و فعال است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.