بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاکید کرد:

◄ نقش ایده‌های خلاقانه جوانان در رفع معضلات ترافیکی تهران

امروزه نمی‌توان تهران را به روش‌های سنتی مدیریت کرد. ابتکار و ایده‌های خلاقانه جوانان می‌تواند به رفع معضلات ترافیکی تهران کمک کند.

نقش ایده‌های خلاقانه جوانان در رفع معضلات ترافیکی تهران
تین نیوز

رئیس این پلیس در اختتامیه دومین استارت‌آپ ویکند حمل‌ونقلی (چهارمین مسابقه ملی حمل‌ونقلی شو) حضور یافت و گفت: ابعاد مختلف تحول در کشور نیازمند تلاش بوده و لازم است بینش و نگرش ما تغییر کند. موفقیت در حوزه‌های علمی و صنعتی نیازمند این است که مسئولان باور کنند، جوانان می‌توانند مبدا تغییر و تحول باشد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سردار محمدرضا مهماندار افزود: ما در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به دنبال انجام کارهای زیرساختی هستیم. امروزه نمی‌توان تهران را به روش‌های سنتی مدیریت کرد. ابتکار و ایده‌های خلاقانه جوانان می‌تواند به رفع معضلات ترافیکی تهران کمک کند.

اختتامیه دومین استارت‌آپ ویکند حمل‌ونقلی (چهارمین مسابقه ملی حمل‌ونقلی شو) با مشارکت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام‌خمینی در روز جمعه 27 مهر برگزار شد. از روز 25 تا 27 مهر دانشجویان و نخبگان سراسر کشور در کارگاه‌های مختلف شرکت کرده و در راستای نیازها و چالش‌های حمل‌ونقلی کشور به‌ویژه برای رفع معضلات ترافیکی تهران بزرگ ایده‌‌های حمل‌ونقلی خود را به‌صورت اپلیکیشن ارائه کردند.

اختتامیه این مراسم با حضور سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، دکتر سعید قاضی مغربی رئیس واحد یادگار امام دانشگاه آزاد اسلامی، مصطفی معینی مدیرعامل شرکت تراورس و نمایندگان سازمان‌های مختلف ازجمله وزارت راه و شهرسازی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید بهشتی و... برگزار شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.