بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

اجرای شش طرح برای مقابله با خشک‌سالی هرمزگان

شش طرح برای مقابله با خشکسالی هرمزگان اجرا می‌شود.

اجرای شش طرح برای مقابله با خشک‌سالی هرمزگان
تین نیوز

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: شش طرح پدافند غیرعامل با اعتبار یک‌هزار و 895 میلیارد ریال برای مقابله با خشک‌سالی در استان اجرا می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، هوشنگ ملایی افزود: این طرح‌ها شامل، حفاری و تجهیز 10 حلقه چاه شمیل، تهیه واجرای خط انتقال شرب از سد شمیل تا بند انحرافی، سیستم جمع آوری وانتقال نشت آب سدهای شمیل و نیان، نوسازی مرحله اول خط میناب به بندرعباس، آماده‌سازی چاه های کمک کانال میناب و نوسازی شبکه آبیاری زهکشی 4 هزار و 500 هکتار باغات میناب است.

این مقام مسوول بیان کرد: شاخص‌های حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در محورهای برنامه‌ریزی و سازماندهی منابع، آموزش، مانور، جلسات، تحقیقات و پژوهش، اقدامات مدیریت بحران، اقدامات پدافند غیرعامل و سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های پدافند غیرعامل در سال جاری خاطر نشان کرد: پیگیری اختصاص اعتبار مشخص از منابع جاری و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، خرید تجهیزات آتش‌نشانی برای افراد، ایجاد بانک اطلاعات، پیگیری آموزش‌های عمومی و تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و برگزاری مانورهای عملیاتی مدیریت بحران از جمله این برنامه‌ها است.

منبع: خبرگزاری ایرنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.