بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

ورود ۴ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی همدان

اتوبوس‌های جدید در مهر امسال وارد ناوگان حمل و نقل شهری می شود.

ورود ۴ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی همدان
تین نیوز

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: مهر امسال چهار اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی این استان اضافه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد پوروخشوری، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با اشاره به خرید اتوبوس‌های جدید در همدان گفت: در گذشته قول خرید ۱۷ دستگاه اتوبوس را داده بودیم که در حال حاضر هشت اتوبوس در برخی خطوط خریداری و راه‌اندازی شده است.

او با بیان این‌که چهار اتوبوس قبل از مهر وارد ناوگان حمل و نقل می‌شود و بقیه نیز تا آذر تحویل داده خواهند شد گفت: در مرحله بعدی قرار است در صورت دریافت مجوز از طریق اوراق مشارکت چند اتوبوس خریداری کنیم.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با اشاره به افزایش قیمت اتوبوس افزود: شهرداری برای خرید یک اتوبوس دو میلیارد تومان هزینه باید کند و در توان سازمان شهرداری نیست که این وسیله نقلیه را بدون یارانه دولت خریداری کند.

پوروخشوری ادامه داد: پیگیر هستیم از طریق اوراق مشارکت امسال یا سال بعد چند دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی همدان اضافه کنیم.

او با اشاره به این‌که با ورود اتوبوس‌های جدید در مهر و ماه‌های دیگر آن‌ها را در مناطق کم برخوردار به کار خواهیم گرفت افزود: هشت اتوبوس قبلی نیز در مناطق پایین شهر نظیر شهرک ولیعصر (عج)؛ کوی الوند، اسلامشهر، شهرک فرهنگیان فاز «یک» و «دو» راه‌اندازی شد.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.