بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

پیگیری مدیریت ارتباط شهروندی در وزارت راه و شهرسازی

پیگیری مدیریت ارتباط شهروندی در وزارت راه و شهرسازی

تین نیوز | دومین جلسه هماهنگی پروژه مدیریت ارتباط با شهروندی (شهراه) با حضور نمایندگان سازمان‌های و شركت‌های تابعه وزارت راه وشهرسازی در ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، دومین جلسه هماهنگی پروژه مدیریت ارتباط با شهروندی (شهراه) به ریاست احسان پشت مشهدی، مشاور وزیر و با بحث و بررسی در خصوص اجرای این پروژه امروز (شانزدهم مهر) برگزار شد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی اعلام كرد: مجوز برگزاری مناقصه طراحی و اجرای سامانه پروژه مدیریت ارتباط با شهروندی (شهراه) توسط معاونت اقتصاد و برنامه‌ریزی حمل و نقل صادر شده است.

در مرحله اول پیگیری مدیریت ارتباط شهروندی در وزارت راه وشهرسازی شناسایی خدمات و مستندسازی فرآیندها، تایید صحت مستندات (اعتبار سنجی)، پیاده سازی خدمت پایلوت در مدیریت ارتباط شهروندی و ایجاد چرخه برای سایر خدمات در نظر گرفته شده است.

بنابر این گزارش تعداد خدمات به دست آمده در معاونت‌های ستادی كه البته قابل ارزیابی مجدد است 82 مورد تاكنون بوده است و در مجموع 13 سازمان و شركت‌تابعه وزارت راه و شهرساری تاكنون ارائه 385 خدمت شناسایی شده است كه بیشترین تعداد خدمات مربوط به سازمان راهداری و شركت راه آهن است.

ذكر این نكته ضروری است كه فرآیند مجموعه‌ای مشخص و مرتب شده از فعالیت های كاری در یك محدوده زمانی و مكانی معین است كه شروع و خاتمه آن مشخص شده و با تعریف روشنی از ورودی ها و خروجی ها ساختاری برای عملكرد دارد.

در دومین جلسه هماهنگی پروژه مدیریت ارتباط با شهروندی (شهراه) نمایندگان معاونت‌های ستادی و سازمان‌ها و شركت‌های تابعه به ارائه گزاش خود در روند اجرای این پروژه پرداختند و موراد مورد نظر بحث و بررسی شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.