بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

فرمانداری اصفهان مصوبه‌ افزایش کرایه‌ تاکسی و اتوبوس را رد کرد

تین نیوز | معاون امور فنی و عمرانی فرماندار اصفهان گفت: فرمانداری اصفهان پس از بررسی‌های لازم افزایش مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر افزایش 20 درصدی کرایه‌ تاکسی و اتوبوس در این شهر را رد کرد.
 
علی کریم‌زاده در خصوص افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی و اتوبوس در شهر اصفهان و اخبار ضد و نقیض مسئولان در این باره اظهار داشت: بر اساس قانون لایحه‌ افزایش قیمت‌های خدمات ارایه شده از سوی شهرداری اصفهان توسط شهرداری تهیه و برای بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر اصفهان ارسال می‌شود.
 
وی با بیان اینکه پس از بررسی و تصویب افزایش قیمت‌ها توسط شورای اسلامی شهر این مصوبه برای بررسی و تصویب نهایی به فرمانداری ارسال می‌شود، افزود: در این راستا فرمانداری به مدت دو هفته فرصت دارد قیمت‌ها را بررسی کند و نتایج به دست آمده مبنی بر تایید و یا رد افزایش قیمت‌ها را مجددا به شورای اسلامی شهر ابلاغ کند.
 
معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری اصفهان با بیان اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان باید پس از اعلام نظر فرمانداری نتیجه‌ی اعلام شده از سوی این ارگان را در جلسه‌ی علنی خود مطرح کند، افزود: در حال حاضر فرمانداری اصفهان پس از بررسی آخرین افزایش قیمت کرایه‌ی تاکسی و اتوبوس در اصفهان پس از بررسی‌های لازم نظر منفی خود را در خصوص افزایش 20 درصدی نرخ کرایه‌ تاکسی و اتوبوس اعلام کرده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.