بازدید سایت : ۹۰۰۶۷

زیر پل تختی در همدان ایستگاه تاکسی شود

زیر پل تختی در همدان ایستگاه تاکسی شود
|

تین نیوز | رئیس پلیس راه شهرستان همدان با اشاره به ایستگاه تاکسی واقع در ابتدای چهارراه تختی رو به میدان آرامگاه گفت: برای سهولت در تردد می‌توان از فضای زیر پل تختی به عنوان ایستگاه تاکسی استفاده کرد.

علی فکری با اشاره به وضعیت ترافیکی میدان آرامگاه بوعلی اظهار کرد: با احداث و افتتاح دو پل تختی و خواجه رشید سرریز ترافیکی این دو پل به میدان آرامگاه بوده و حجم بار ترافیکی میدان آرامگاه به شکل چشمگیری افزایش یافته است.
 
وی افزود: از سویی نیز اجرای طرح‌های ترافیکی به سمت میدان حضرت امام(ره) و سرریز تمام این طرح ها به میدان آرامگاه به ویژه ظهر، شب و زمان خرید این امر را افزایش داده است.
 
رئیس پلیس راه شهرستان همدان بیان داشت: با وجود چند معبر ورودی و خروجی در میدان آرامگاه حجم بار ورودی آرامگاه نسبت به خروجی آن بسیار زیاد است.بهترین راهکار در این زمینه یک‌طرفه کردن خیابان پاستور و تبدیل آن به یک خروجی بود که معبر اصلی که دسترسی به شکریه، هنرستان، پاستور، خیابان ورزش و ... محسوب می‌شود.
 
فکری با بیان اینکه این طرح نیاز به یک مطالعه دقیق داشت، گفت: بعد از بررسی دقیق این طرح منتفی شد و در حال حاضر طرح جدیدی ارائه شده است.
 
وی با بیان اینکه باید بر بحث خروجی پاستور کار کنیم، اضافه کرد: در طرح جدید ارائه شده بر مواردی چون محدودیت توقف‌ها در خیابان پاستور و ساماندهی پارک‌سوار و ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی تأکید شده است.
 
رئیس پلیس راه شهرستان همدان تصریح کرد: طرح تکمیلی ارائه شده با همکاری شهرداری و استقرار تابلوها و علائم اجرایی می‌شود.از طریق ایجاد موانع در خیابان پاستور و محدود کردن گردش‌ها در این خیابان ترافیک تا حدودی وضعیت بهتری پیدا می‌کند.
 
فکری با اشاره به ایستگاه تاکسی واقع در ابتدای چهارراه تختی رو به میدان آرامگاه گفت: ایستگاه تاکسی قبل از احداث پل تختی در این مکان قرار داشت و بعد از احداث پل نیز در جای خود باقی ماند.
 
وی با اشاره به ورودی باریک این مسیر افزود: در صورت تغییر ایستگاه تاکسی برای ایجاد فضای بیشتر در مسیر ایستگاه باید به بالاتر از امامزاده یحیی انتقال یابد که در این صورت باعث نارضایتی مسافران و رانندگان می‌شود.
 
رئیس پلیس راه شهرستان همدان با بیان اینکه چراغ تقاطع تختی به صورت کامل حذف نشده است، تصریح کرد: جابه جایی ایستگاه تاکسی قبل از چهارراه نیز امکان‌پذیر نیست.می‌توان از فضایی که برای پارک خودروهای زیر پل تختی وجود دارد مانند پل سید خندان در تهران به عنوان ایستگاه تاکسی استفاده کرد که در این صورت بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
 
فکری با اشاره به اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران بدون کلاه ایمنی تأکید کرد: با توجه به آمار تصادفات فوتی در موتورسیکلت‌سواران این طرح با جدیت در سطح شهرستان اجرا می‌شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است شهروندان با جدی گرفتن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی و موتورسیکلت‌سواران نیز با استفاده از کلاه ایمنی یک سفر ایمن و بدون خطری داشته باشند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.