بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران در مراسم روز کارگر خبر داد:

◄ یکسان‌سازی مزایای کارگران شهرداری تهران با کارکنان این نهاد

◄ یکسان‌سازی مزایای کارگران شهرداری تهران با کارکنان این نهاد

تین نیوز | رئیس فراکسیون کارگری و کمیته حمل و نقل شوای شهر تهران، در مراسم روز کارگر از یکسان سازی حقوق کارگران شهرداری و همچنین ساماندهی کارگران ساختمانی خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار تین نیوز، مراسم گرامیداشت روز کارگر، سه شنبه 9 اردیبهشت ماه، با حضور احمد مسجدجامعی، رئیس شورای شهر تهران، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، محجوب، نماینده مجلس شورای اسلامی و چند تن از اعضای شورای شهر و معاونان شهرداری، در سالن اجتماعات شورای شهر تهران برگزار شد.

در این برنامه، محسن سرخو، میزبان مراسم، با اشاره به اقدامات شورا و شهرداری تهران، در خصوص ساماندهی وضعیت زندگی کارگران شهرداری تهران اظهار داشت: باید همه هم جهت در راستای ایجاد فرهنگ کار، تولید، مصرف، کرامت انسانی، عظم ملی با مدیریت جهادی که مدنظر مقام معظم رهبری است، حر کت کنیم.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات در دست اجرا در این فراکسیون بیان داشت: ساماندهی کارگران ساختمانی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی، معاونت خدمات شهری، فراکسیون کارگری شورا و وزارت کار و امور اجتماعی و نیز یکسان سازی حقوق کارگران شهرداری با کارکنان و ترمیم امور بازنشستگان این نهاد، دو رویکرد اصلی فراکسیون کارگری شورا از ابتدای شکل گیری بود که اقدامات زیربنایی آن پایه گذاری شده است. 

وی افزود: کارگران شهرداری تهران نسبت به کارگران سایر دستگاه ها از وضعیت بهتری برخوردارند و با کمک شهرداری، بسته های مهارتی تهیه شده که کارگران با گذراندن آنها می توانند گواهینامه مهارتی خود را دریافت کنند.
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت تدبیر و امید در قدم هایی که به سمت خروج از رکود اقتصادی برداشته موفق شود و با رشد و شکوفایی اقتصاد، کارگران جایگاه اصلی خود را باز یابند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.