بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
در جلسه امروز شورای شهرتهران عنوان شد

◄ مراقب باشیم محله هرندی شماره دو در شهر ری ایجاد نشود

◄ مراقب باشیم محله هرندی شماره دو در شهر ری ایجاد نشود

تین‌نیوز| دبیر دبیران شورایاری منطقه 20، وجود صنایع آلاینده در این منطقه را موجب تشدید آلایندگی هوا در این منطقه دانست.

به گزارش تین‌نیوز، جعفر شربیانی با اشاره به این‌که صنایعی هم‌چون کارخانه روغن‌نباتی ورامین، ذوب مس در منطقه میانی شهرری قرار دارند، اظهار داشت:  احداث پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از مشکلات مردم این منطقه است که متاسفانه به آن پرداخته نمی‌شود.

وی با تشریح عمل‌کرد شورایاران منطقه 20 افزود: از چندی پیش ساخت مجتمع فرهنگی طغرل و عملیات عمرانی سه راه تقی‌آباد مسکوت مانده و این در حالی است که پل این منطقه محل گذر یک میلیون جمعیت شناوری است که در میان دو شهر تهران و ورامین در حال تردد هستند و شاید اگر این پل در شمال تهران ساخته می‌شد، زودتر از اینها تکمیل می‌شد.
 
شربیانی با اشاره به این نکته که بحث بافت فرسوده یکی از مشکلات بزرگ مردم منطقه 20 بوده و هست، گفت: انتظار داریم که شورای شهر و دولت، توجه ویژه‌ای به حل مشکل بافت فرسوده این منطقه داشته باشند، چراکه با توجه به وضعیت اقتصادی اهالی این منطقه، نیازمند کمک بیشتری از سوی دولت است و امیدواریم نوسازی بافت فرسوده که 25 سال است مسکوت مانده، به‌زودی حل شود.
 
وی با تاکید بر کمبود سرانه خدمات بهداشتی و درمانی در این منطقه، به طولانی شدن طرح نوسازی بیمارستان‌های فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر اشاره و خاطرنشان کرد: اگر به این دو بیمارستان سر بزنید تصور می‌کنید که در یک منطقه جنگی حضور دارید، چراکه نبود امکانات موجب وجود مشکلاتی شده است.
 
وی نسبت به پیدایش محله هرندی2 در شهرری هشدار داد و گفت: هنگامی که به پلیس مراجعه می‌کنیم، آنها نبود امکانات و کمبود نیرو را به ما گوش‌زد می‌کنند.
 
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.