بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ طرح دو فوریتی مجلس برای بازگشت «کوپن»

نماینده مردم ملارد، شهرقدس و شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توان کالاهای اساسی را از طریق حواله یا کوپن به مردم تخصیص داد.

طرح دو فوریتی مجلس برای بازگشت «کوپن»
تین نیوز

 امروز مجلس شورای اسلامی با دوفوریت طرحی موافقت کردند که در صورت تصویب کلیات و جزییات آن، دولت موظف به تامین کالاهای اساسی جامعه و توزیع آنها از طریق تعاونی‌های مصرف خواهد شد.

در صورت موافقت مجلس با کلیات و جزییات درخواست مذکور، دولت موظف خواهد بود تا دو ماه آینده کالاهای اساسی جامعه با دلار 4200 تومانی را تامین و از طریق تعاونی‌های مصرف کارگری، کارمندی، روستایی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی منتخب در سراسر کشور توزیع کنند.

نماینده مردم ملارد، شهرقدس و شهریار در مجلس درباره این مصوبه گفت: می‌توان کالاهای اساسی را از طریق حواله یا کوپن به مردم تخصیص داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، محمد محمودی شاه‌نشین گفت: تنها راه برون رفت از  مشکل افزایش قیمت کالاهای اساسی حمایت از مصرف کننده با کوپن است.

او ادامه داد: امروز در شرایطی قرار داریم که به واسطه تغییرات قیمت ارز، قیمت کالاهای اساسی روز به روز در حال افزایش است و نمیتوان به تولیدکنندگان بابت کاهش قیمت فشار آورد.

این نماینده اصلاح‌طلب تاکید کرد: باید قدرت خرید مردم افزایش پیدا کند و می‌توان از طریق حواله یا کوپن و طرق دیگر صورت بگیرد.

شاه‌نشین افزود: لذا ما وظیفه داریم کالاهای اساسی از قبیل نان، گوشت، روغن، شکر و قند را ارزان در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

او افزود:  از همکاران تقاضا می شود که با رأی مثبت خود به این دو فوریت عدالت اجتماعی را بیش از پیش در کشور برقرار کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.