بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه قزوین:

◄ گردشگری قزوین هنوز به فرصت تبدیل نشده است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در آیین تودیع و معارفه استاندار قزوین درسالن اجتماعات فرهنگیان گفت: زاهدی با تعامل سازنده‌ای که در استان کردستان داشته ازخود نام نیک به جای گذاشته است

گردشگری قزوین هنوز به فرصت تبدیل نشده است
تین نیوز

سیدمرتضی نصری خبرنگار تین‌نیوز ازقزوین-نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در آیین تودیع و معارفه استاندار قزوین درسالن اجتماعات فرهنگیان گفت: زاهدی با تعامل سازنده‌ای که در استان کردستان داشته ازخود نام نیک به جای گذاشته است

حجت اسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی تصریح کرد: در گفت‌وگویی که با نماینده‌ ولی‌فقیه در استان کردستان و امام‌جمعه‌ سنندج داشتم از زاهدی استاندار جدید قزوین واستاندار سابق کردستان به نیکی یاد  و از تعامل سازنده‌ وی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در قزوین زمینه‌های رشد و ظرفیت‌های متنوعی وجود دارد عنوان کرد: قزوین فرهیختگان بسیاری را درعرصه‌های سیاست فرهنگ فلسفه قرآن و دین پرورش داده و این افتخار و نعمتی  بزرگ برای این استان  است.

امام‌جمعه قزوین یادآور شد: قزوین مهد پرورش علمای بسیاری بوده و با داشتن چهره‌های بارزی مانند شهیدان رجایی، بابایی، لشگری و ابوترابی به‌عنوان یکی از استان‌های شاخص بر تارک آسمان کشور می‌درخشد.

عابدینی با انتقاد از این‌که گردشگری قزوین هنوز به فرصت تبدیل نشده است خواستار رشد و ارتقاء صنعت گردشگری به‌موازات سایر استان‌های کشور شد.

 

 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.