بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

◄ جزئیات کامل قانون برنامه هفتم توسعه

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی متن قانون برنامه هفتم توسعه را ابلاغ کرد.

جزئیات کامل قانون برنامه هفتم توسعه
تین نیوز

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در تاریخ چهارم تیر ماه امسال در نامه ای به محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، متن قانون برنامه هفتم توسعه را ابلاغ کرد.

به گزارش تین نیوز، در این ابلاغیه آمده است: قانون برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مصوب جلسه علنی روز اول خرداد ماه امسال که از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام در اجرای اصل 112 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده 200 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در تاریخ دوم تیر ماه 1403 موافق با مصلحت نظام تشخیص داده است و به پیوست ابلاغ می گردد.

قابل ذکر است، وزیر راه و شهرسازی 19 تیر ماه امسال،  از تشکیل ستاد ویژه راهبری، رصد و پایش اجرای احکام حوزه راه و شهرسازی در برنامه هفتم توسعه با مسئولیت معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و با هدف اجرای حداکثری و فعال سازی تمامی ظرفیت های قابل توجه این برنامه خبر داد.

مهرداد بذرپاش گفت: پیرو ابلاغ سیاست های کلی برنامه هفتم با رویکرد پیشرفت اقتصادی توام با عدالت با نرخ رشد اقتصادی متوسط ۸ درصد در طول برنامه با تأکید بر افزایش بهره وری کل توسط مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، با برنامه ریزی منسجم و کار کارشناسی بسیار گسترده و قوی که تقریباً از یک سال قبل از شروع بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، در وزارتخانه انجام شد، تدوین برنامه ای درون زا، برون نگر، تحول گرا، کارا و متّکی بر اقتصاد مردمی با کمترین وابستگی به تکانه های اقتصاد جهانی در دستور کار قرار گرفت. ضمن آسیب شناسی برنامه های قبلی و بررسی نیازهای قطعی نیل به هدف، این وزارتخانه در تمامی مراحل تدوین لایحه در دولت و بررسی کارشناسی در مجلس و سپس مجمع تشخیص مصلحت نظام (با هماهنگی دولت) حضور بسیار فعال و پویایی داشت.

 

 

 

دانلود فایل
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.