بازدید سایت : ۶۹۳۳۳

برای بهسازی و بازسازی جاده اشترینان به بروجرد ۳۰ میلیارد نیاز است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: برای بهسازی و بازسازی و نصب روشنایی جاده آش‌ترینان به بروجرد بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

برای بهسازی و بازسازی جاده اشترینان به بروجرد ۳۰ میلیارد نیاز است
تین نیوز |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: برای بهسازی و بازسازی و نصب روشنایی جاده آش‌ترینان به بروجرد بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عباس شرفی در جریان بازدید از جاده ورودی استان و شهر اشترینان که ۱۷ خردادماه صورت گرفت، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۷ میلیارد تومان قرارداد پروژه آسفالت در مسیر خرم‌آباد_بروجرد اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: در مسیر بروجرد به اراک هم پیمانکاران فعال هستند که بر اساس آمار موجود بیشترین قرارداد بهسازی و آسفالت در این شهرستان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده شناسایی نقاط حادثه‌خیز در دستور کار قرار گرفته که دو نقطه در مسیر اصلی شناسایی شده و برخی نیز بهسازی شده است.

شرفی کمبود اعتبارات را از جمله مشکلات اصلی در این حوزه دانست و اضافه کرد: در مسیر بروجرد به همدان در محدوده اشترینان در مجموع ۳۰ کیلومتر مسیر رفت‌وبرگشت وجود دارد.

وی بیان کرد: برای بهسازی و بازسازی و نصب روشنایی در این مسیر بیش از ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان ادامه داد: در اعتبارات سال ۹۹ برای بهسازی مسیر بروجرد به اشترینان برنامه‌ریزی شده اما اعتبار مورد نیاز تأمین نخواهد شد که این مهم نیازمند پیگیری مستمر و جذب اعتبار است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    تخریب قطعه های مسیر بین اشترینان و بروجرد که طی یک و نیم دهه گذشته احداث شده بسیار بیشتر از قطعه های جاده قدیم مابین این دوشهر است.
    مدیر کل محترم لطفا توضیح دهید علت این تخریب بی کیفیت بودن مسیر احداث شده است یا وزن بیش از حد بار؟؟؟

    اکر کیفیت مشکل دارد آیا پیمانکار مربوطه پاسخ گوی از بین رفتن بیت المال بوده؟
    و اگر وزن زیاد باعث این تخریب شده آیا تصمیم گیران برای اضافه تناژ جوابگوی از بین رفتن بیت المال بوده اند؟؟