بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
فرماندار الیگودرز:

بالگردهای ارتش به کمک روستاهای در محاصره برف الیگودرز می آیند

فرماندار الیگودرز گفت: هماهنگی‌های لازم با هوانیروز ارتش برای ارسال علوفه ،جو و کنستاره برای تغذیه دام‌های روستاهای محاصره شده از برف این شهرستان انجام شد.

بالگردهای ارتش به کمک روستاهای در محاصره برف الیگودرز می آیند
تین نیوز

فرماندار الیگودرز گفت: هماهنگی های لازم با هوانیروز ارتش برای ارسال علوفه ،جو و کنستاره برای تغذیه دام های روستاهای محاصره شده از برف این شهرستان انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، از روابط عمومی فرمانداری الیگودرز "ایمان خسروی" با اشاره به اینکه راه های اصلی شهرستان در طول مدت بارشها حتی برای یک لحظه هم مسدود نشدند افزود: بازگشایی مسیرهای روستایی سرعت گرفته و هم اکنون عمده جاده های روستایی شهرستان رفع انسداد شده است.

وی گفت: بازگشایی جاده های روستایی فاقد راه آسفالت شوسه (حدود ۷۰ روستا) ، رساندن علوفه به روستاهای هدف برای تغذیه دام از طریق امداد هوایی و بازکردن گردنه های درگیر بهمن و به طور خاص گردنه " گله بادوش" عمده ترین برنامه کاری مسوولان شهرستان است.

رییس ستاد بحران شهرستان الیگودرز ضمن قدردانی از مجموعه خدمات دولت از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، توزیع برق، مخابرات، امور عشایر، شبکه بهداشت و درمان و اورژانس هوایی برای بازگشایی راه های روستایی اظهار کرد: در این چندروز جان فشانی و جهاد را از نزدیک مشاهده کردیم.

خسروی گفت: بزرگ ترین ایراد وارده این است که ما وارث مجموعه مدیریت منفعل و کارهای انجام نشده و روی زمین مانده در طول سالیان گذشته در شهرستان الیگودرز هستیم.

در شهرستان الیگودرز ارتباط زمینی ۲۳۰ روستا بر اثر بارش برف قطع شده بود که با برف روبی اکنون تنها ۷۰ روستا راه ارتباطی به مرکز شهرستان ندارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.