بازدید سایت : ۳۶۲۵۹

تخلیه و بارگیری بیش از ۱۳۹ هزار تن انواع کالا در راه آهن

مدیرکل راه آهن زاگرس، میزان تخلیه و بارگیری انواع کالا در این پایانه ریلی در ۵ماهه امسال را ۱۳۹ هزار و ۱۹۹ تن اعلام کرد.

تخلیه و بارگیری بیش از ۱۳۹ هزار تن انواع کالا در راه آهن
تین نیوز |

مدیرکل راه آهن زاگرس، میزان تخلیه و بارگیری انواع کالا در این پایانه ریلی در ۵ماهه امسال را ۱۳۹ هزار و ۱۹۹ تن اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از راه آهن، حسن زیودار، مدیرکل راه آهن زاگرس در تشریح عملکرد راه آهن زاگرس از ابتدای امسال تا پایان مردادماه ۱۴۰۳ گفت: در این مدت ۱۳۹ هزار و ۱۹۹ تن انواع کالا شامل؛ زغال سنگ، کلینکر سیمان، گندم، احشام و ریل بند بتنی در این پایانه ریلی تخلیه و بارگیری شد که سهم شاخص بارگیری کالا از این رقم، ۱۱۳ هزار و ۲۳۹ تن و سهم شاخص تخلیه کالا ۲۵ هزار و ۹۶۰ تن است.

زیودار تعداد واگن های بارگیری را یک هزار و ۸۷۸ رام و واگن های تخلیه را ۴۷۲ رام اعلام کرد و افزود: تن کیلومتر خالص ثبت شده در ۵ماهه امسال ۳۲۲ میلیون و ۶۹ هزار و ۵۰۱ کیلومتر، تن کیلومتر ناخالص ۵۵۳ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۱۴۸ تن، تن کیلومتر مرزی ۳۰۶ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۴۸۴ تن و تن کیلومتر مبدأ - مقصد ۷۰ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۴۶۰ کیلومتر است.

وی با بیان اینکه تن کیلومتر مبدأ - مقصد در ۵ماهه پارسال ۶۵ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۳۰ کیلومتر ثبت شده که رشد ۸ درصدی در سال جاری نشان می دهد، ادامه داد: بهره وری لکوموتیو در ۵ماهه امسال با رشد ۲ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال که ۲۲۲ هزار و ۶۶۵ بوده است، به ۲۲۸ هزار و ۶۲ هزار رسید، ضمن اینکه ۲ هزار و ۵۳۸ رام قطار در این مدت در زمینه تخلیه و بارگیری کالا مورداستفاده قرار گرفت.

به گفته مدیرکل راه آهن زاگرس، استان اصفهان، مرز شلمچه، کُردان استان البرز، گرگان، خراسان رضوی، نکا، هشتگرد، دورود و سپیددشت مقاصد کالاها بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.