بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

۳۲ کیلومتراز راه های شهرستان گلوگاه خط کشی شد

در طول۳ ماه گذشته۳۲ کیلومتر از راههای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان خط کشی شد.

۳۲ کیلومتراز راه های شهرستان گلوگاه خط کشی شد
تین نیوز

مسئول نمایندگی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گلوگاه از اجرای عملیات خط کشی در سطح محور این شهرستان خبر داد و گفت: در طول۳ ماه گذشته۳۲ کیلومتر از راههای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان خط کشی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن فغانی اظهار کرد: این اداره به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای این شهرستان در دستور کار خود قرار داد.

فغانی تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح ارتقا کیفیت راهداری، اقداماتی از قبیل اجرای خط کشی، نصب علائم، آشکارسازی نقاط پر حادثه، شانه سازی، رنگ آمیزی نیوجرسی، پایه ها و نرده ها، شستشو و ساماندهی علائم، اصلاح قوس ها و… با جدیت در دست اجراست.

وی در ادامه به بخشی از این اقدامات اشاره و اظهار داشت: ساماندهی و بازسازی تابلو و علائم ایمنی و نصب بیش از۶۰ تابلوهای محدودیت سرعت، مسیر نما، خطرنما، جهت نما، شانه سازی محورهای اصلی و روستایی به طول ۲کیلومتر، توزیع۲۰عدد کلاه ایمنی به راکبین موتورسیکلت ها، توزیع مثلث خطر و شبرنگ جهت نصب بر روی ادوات کشاورزی سنگین از اقدامات این شهرستان در این راستا می باشد.

فغانی خاطر نشان ساخت: با وجود تلاش شبانه روزی راهداران سخت کوش و فرشتگان گمنام در جاده ها باید به این نکته نیز توجه بسیار داشته باشیم که توجه به علائم منصوبه در راه ها، ضامن سلامتی رانندگان محترم بوده تا سفری امن و مطمئن را سپری کنند. گفتنی است از ۱۰۴۰۰کیلومتر راه ارتباطی موجود در مازندران مقدار۱۸۰کیلومتر در گلوگاه قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.