بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

امضاء تفاهم نامه سرمایه گذاری احداث کارخانه در بندر امیرآباد

تفاهم نامه سرمایه گذاری احداث و بهره برداری از کارخانه خوراک دام و طیور و محصولات جانبی فرآورده های غلات در بندر امیرآباد به امضا رسید.

امضاء تفاهم نامه سرمایه گذاری احداث کارخانه در بندر امیرآباد
تین نیوز

 مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: تفاهم نامه سرمایه گذاری احداث و بهره برداری از کارخانه خوراک دام و طیور و محصولات جانبی فرآورده های غلات با هدف افزایش ظرفیت تولیدی و اشتغال زایی به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال در بندر امیرآباد به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل بندر امیرآباد، تفاهم نامه سرمایه گذاری احداث و بهره برداری از کارخانه خوراک دام و طیور و محصولات جانبی فرآورده های غلات با هدف افزایش ظرفیت تولیدی و اشتغال زایی به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال در بندر امیرآباد به امضا رسید.

محمدعلی موسی پور گرجی اظهار کرد : بر اساس قرارداد های منعقده تا کنون ۴۳ شرکت سرمایه گذار بخش خصوصی با ارزشی بیش از ۱۸ هزار و ۹۷۶ میلیارد ریال در زمینه تولیدی، خدماتی و ارزش افزوده در بندر امیرآباد جذب و در حال ساخت و بهره برداری می باشد و همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون در مجموع ۳۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تفاهم نامه به امضا رسید که به زودی منجر به عقد قرارداد خواهد شد.

موسی پور گرجی اظهار کرد: تلاش همه مسئولین و دست اندر کاران در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر و فعالیت هایی که در زمینه تولیدی و خدماتی انجام می شود سبب رونق بیش از پیش و اشتغال زایی در بندر امیرآباد خواهد شد.

وی افزود: زیر ساخت ها و بسترهایی که در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در زمینه نگهداری و انبارش کالاهای اساسی ایجاد شده است به صنایع تولیدی مثل خوراک دام و طیور کمک می کند با خاطری آسوده مواد اولیه محصولات خود را وارد این منطقه نموده و با تسهیلات و معافیت هایی که توسط دولت در مناطق ویژه اعمال می گردد به فعالیت تولیدی بپردازند.

سرمایه گذار بخش خصوصی نیز با ابراز خرسندی از انتخاب بندر امیرآباد بعنوان مکانی مناسب و دارای پتانسیل قوی برای سرمایه گذاری گفت: با بررسی هایی که در مناطق مختلف انجام داده ایم این بندر را از لحاظ موقعیت و زیر ساخت برای سرمایه گذاری انتخاب کردیم و به زودی با ارائه طرح نهایی سرمایه گذاری این تفاهم نامه منتج به عقد قرارداد خواهد شد و عملیات اجرائی آن آغاز می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.