بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

هراز باز شد/خطر از بیخ گوش سرنشینان سه خودروی عبور در جاده هراز گذشت

بازگشایی و تردد در جاده هراز پس از بارش سیل آسای امروز ۳ تیر ماه و پاکسازی سطح جاده از گل ولای

هراز باز شد/خطر از بیخ گوش سرنشینان سه خودروی عبور در جاده هراز گذشت
تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش لاریجان شهرستان آمل از بازگشایی و تردد در جاده هراز پس از بارش سیل آسای امروز ۳ تیر ماه و پاکسازی سطح جاده از گل ولای خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، کوروش روشن گفت: بارش بارش سیل آسا بعدازظهر یکشنبه ۳ تیرماه باعث جاری شدن روان آب ها به سطح اصلی جاده هراز و مختل شدن تردد خودروهای عبوری در طول این جاده شده بود.

روشن افزود: با اعلام راهداری وحمل و نقل جاده ه‍ای لاریجان و موافقت پلیس راه جاده هراز برای چند ساعت بسته و پس از ورودی سریع و تلاش ویژه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای پاکسازی سطح جاده، شرایط تردد ایمن دراین جاده برقرار شد.

وی اضافه کرد: بارش باران شدید که باعث جاری شدن سیل و روان آب ها به سطح جاده هراز شده بود، سه مسیر در کیلومتر ۳۰ تا ۴۰ جاده هراز را به طول کامل پوشانده و امکان تردد برای خودروها مختل کرده بود.

روشن ادامه داد: البته در زمان وقوع سیل، سه خودروی سواری به همراه سرنشینان آنها دچار سیل گرفتگی و توقف کامل خودروی آنها شده بود که خوشبختانه با حضور به موقع وامدادرسانی سریع عوامل راهداری، آسیبی به سرنشینان و خودروهای آنها وارد نشد.

وی یادآور شد: بر اثر جاری شدن سیلاب و روان آب ها در مسیرجاده اصلی هراز، چهار دهنه پل در مسیر بسته شد که تلاش ها برای بازگشایی این پل ها ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.