بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

محور ساری خزرآباد مسدود است

محور ارتباطی ساری خزرآباد (کیلومتر ۰ الی ۲۸ ) از ۹ تیر ماه تا تاریخ ۲۰ شهریور روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر و روز چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲ مسدود است.

محور ساری خزرآباد مسدود است
تین نیوز

به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، محور ارتباطی ساری خزرآباد (کیلومتر ۰ الی ۲۸ ) از ۹ تیر ماه تا تاریخ ۲۰ شهریور روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر و روز چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲ مسدود است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه وشهرسازی، علی صادقی سرپرست اداره مدیریت اطلاعات راهها مازندران ضمن اعلام انسداد محور ساری خزرآباد گفت: در زمان انسداد این محور، کاربران جاده ای می توانند از محورهای جایگزین تردد کنند.

صادقی افزود: به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، محور ارتباطی ساری خزرآباد (کیلومتر ۰ الی ۲۸ ) از ۹ تیر ماه تا تاریخ ۲۰ شهریور روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر و روز چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲ مسدود است.

گفتنی است کاربران جاده ای و مسافرین جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدودیت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

همچنین سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.