بازدید سایت : ۳۶۸۲۷

جابه جایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران

در سه ماهه اول سال جاری بیش از یک میلیون نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جابه جا شدند.

جابه جایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران
تین نیوز

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: در سه ماهه اول سال جاری بیش از یک میلیون نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جابه جا شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عیسی خادمی اظهار کرد: این میزان جابه جایی مسافر در قالب بیش از ۲۳۷ هزار سفر انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۵ درصدی سفر هستیم.

خادمی تصریح کرد: سیاست این اداره کل، جابه جایی ایمن و آسان مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی انجام می شود.

وی گفت: فعالیت غیر مجاز سایت ها و اپلیکیشن های اینترنتی درون شهری مانند اسنپ و تبسی و... در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هموطنان شده است لذا توصیه می شود هموطنان از ناوگان حمل و نقل عمومی که دارای مزیت های فراوانی همچون امنیت سفر، رانندگان حرفه ای، ناوگان دارای شناسنامه و کارت هوشمند، ایمنی سفر و رانندگان حرفه ای و... هستند برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی استفاده کنند.

وی همچنین در ادامه خاطر نشان ساخت :در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می گردد و لزوم ارتقای ارائه خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت دراین بخش است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان گفت: در سیستم حمل و نقل زمینی، شرکت های مسافربری، رانندگان اتوبوس و خدمه سفر در قبال مسافران خود مسئولیت هایی دارند و موظف به رعایت قوانین  مقررات حمل و نقل هستند .

خادمی اظهار داشت :در مازندران ۲۲۱ شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر فعالیت دارند و مسافران می توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکتها و پایانه های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرارگیرد ودرصورت لزوم درکمیسیون های مربوط به تخلف شرکت ، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.