بازدید سایت : ۳۶۱۸۷

پل فرح آباد با دستور قضایی بازگشایی شد

بازگشایی پل فرح‌ آباد در راستای احیای حقوق عامه

پل فرح آباد با دستور قضایی بازگشایی شد
تین نیوز

بازگشایی پل فرح‌ آباد در راستای احیای حقوق عامه

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت پل فرح آباد، دستور بازگشایی کامل پل را برای تسهیل در عبور و مرور و حل مشکلات مردم صادر کرد.

پوریانی اظهار کرد: متأسفانه سال گذشته، پل فرح آباد علیرغم صرف هزینه های فراوان، با وجود نواقص مختلف افتتاح شد که تاکنون نیز راه ارتباطی این پل برای مردم مسدود بوده و مشکلات متعدد و نارضایتی مردم منطقه را در پی داشته است.

وی ادامه داد: حسب توافقات به عمل آمده، اداره راهداری استان موظف شد نسبت به تعریض جاده مذکور اقدام کند تا مردم منطقه مشکلی برای تردد نداشته باشند.

پوریانی تصریح کرد: دستگاه قضائی استان در راستای حفظ حقوق مردم به این مساله ورود و با هدف رفع نواقص موجود و بازگشایی پل، پیگیری های مستمری از سوی دادستانی مرکز استان و میاندرود صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: افتتاح پل، مطالبه به حق و جدی مردم بوده است و در این راستا دستگاه قضائی استان برای رفع نواقص موجود ضرب العجل ۱۰ روزه تعیین و طی آن دستگاه های ذیربط مکلف شدند نسبت به حل مشکلاتی از جمله جابجایی ساختمان نگهبانی و لوله گاز همچنین نصب علائم رانندگی اقدام کنند که با دستورات صادره از سوی دستگاه قضائی این موارد انجام شد.

پوریانی تصریح کرد: امروز برای بررسی مجدد و پیگیری امور، بازدیدی از پل صورت گرفت. با توجه به اتمام مهلت تعیین شده و علیرغم تذکرات متعدد، بازگشایی پل انجام نشده بود که با حضور مسئولین ارشد قضائی استان در منطقه، نسبت به افتتاح و بازگشایی کامل اقدام شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران از همه کسانی که به هرشکلی درساخت و راه اندازی پل، کمک و مشارکت داشتند تشکر کرد و از مردم خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به علائم، به نحوی رانندگی کنند که شاهد تصادفات در این منطقه و مسیر نباشیم.

راهداری برای ارتقای ایمنی راه ها تلاش کند

محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران نیز در این بازدید اظهار کرد: امنیت راه ها مسأله ای موقتی نیست و پل فرح آباد و راه های متصل به پل و همچنین سایر راه ها نیازمند افزایش ایمنی هستند که در این راستا اداره راهداری و پلیس راه مکلف هستند در ارتقای وضعیت ایمنی بکوشند.

کریمی با بیان اینکه مردم نیز در کنار عوامل اجرایی باید با رعایت قوانین در کنترل مسیر و افزایش ایمنی اهتمام کنند، تصریح کرد: به عنوان مدعی العموم در همه سطوح پیگیر امور هستیم و امروز با مطالبه گری مردم و ورود دستگاه قضائی، پل فرح آباد به بهره داری رسیده و مسیر راه های روستایی با تغییر ۱۵ کیلومتری کاهش قابل توجهی یافته و این کاهش محسوس مسیر، موجب افزایش رضایتمندی مردم شده است.

شایان ذکر است رئیس کل دادگستری مازندران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین دادگستری مازندران و مسئولین قضائی شهرستان تا بازگشایی کامل پل فرح آباد در محل حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.