بازدید سایت : ۴۳۸۳۹

محور کندوان یکشنبه و سه شنبه مسدود است

محور کندوان روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری به منظور ادامه عملیات ایمن سازی در ساعاتی از روز به روی وسائط نقلیه موتوری مسدود می شود.

محور کندوان یکشنبه و سه شنبه مسدود است
تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: محور کندوان روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری به منظور ادامه عملیات ایمن سازی در ساعاتی از روز به روی وسائط نقلیه موتوری مسدود می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی صفایی اظهار کرد: این محور فردا حوالی ساعت هفت صبح تا ۱۸ به منظور ایمن سازی از جمله نصب توری سنگ در محدوده نرسیده به پل زنگوله مسدود خواهد شد و روز سه شنبه هم در همین ساعات نصب گالری در منطقه کمرزرد انجام خواهد گرفت.

صفایی افزود: در مجموع نصب ۴۰۰ متر گالری پیش ساخته را در دستور کار قرار داریم که بخش عمده ای از این عملیات انجام گرفته و در برخی از نقاط از جمله نرسیده به پل زنگوله و نقاطی از هزارچم هم شاهد ریزش سنگ و سنگ ریزه بودیم برای نصب تورسنگی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه محور کندوان در حوزه ریزش و طغیان سیلاب ها، مشکلات خاص خود را دارد، اضافه کرد: باتوجه به این موضوع، اقداماتی درحال اجرا است که این کارها موجب شده از ابتدای سال جاری خسارت جانی را شاهد نباشیم.

محور کرج چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه نیمه نخست سال با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.