بازدید سایت : ۵۷۹۷۴

اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در مازندران

محدودیت های ترافیکی پایان هفته از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه آغاز شده و تا روز شنبه ۲۷ مردادماه ادامه خواهد داشت.

اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در مازندران
تین نیوز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی پایان هفته از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه آغاز شده و تا روز شنبه ۲۷ مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، یدالله جهانتاب با اشاره به اینکه اغلب ترافیک پایان هفته طی ساعت بعدازظهر چهارشنبه و ساعت پایانی روز جمعه در جاده های شمال خواهیم داشت، اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ظهر روز چهارشنبه ۲۴ ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۷ مردادماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، سوادکوه، محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

جهانتاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر همچنان از محور هراز، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ مردادماه از محور هراز ممنوع است.

وی با اعلام اینکه در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاح دید ماموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه ۲۶ مردادماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد، تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج-چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود و از ساعت ۱۷ از ابتدای پل زنگوله از انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس محدودیت طرفه اعمال می شود.

جهانتاب با بیان اینکه ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۶ مردادماه از آزادراه تهران شمال به مقصد چالوس خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله انسداد به صورت کامل و از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران محدودیت یک طرفه از مسیر شمال به جنوب اجرا می شود.

وی ادامه داد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.